بی برنامگی وزارت صمت و خودروسازان برای تولید خودروی ارزان قیمت
بی برنامگی وزارت صمت و خودروسازان برای تولید خودروی ارزان قیمت
سکان نیوز؛ نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بی برنامگی وزارت صمت و خودروسازان برای تولید خودروی ارزان قیمت انتقاد کرد.

رسولی نژاد واردات خودروی ارزان قیمت را یکی از راهکارها برای کاهش قیمت خودروهای داخلی دانست و افزود:در شرایط فعلی واردات خودروی ارزان قیمت می تواند قدرت خرید مردم، کیفیت خودروی داخلی را افزایش داده و حتی به ارتقای تولید خودروی داخلی نیز کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن انتقاد از بی برنامگی وزارت صمت و خودروسازان در وعده هایی که برای تولید خودروی ارزان قیمت میدهد، گفت: 6 الی هفت ماه از وعده دولت گذشته و زمان نیز به سرعت در حال گذر است اما خبری از تولید خودروی ارزان قیمت که خانواده های قشر متوسط و پایین توانایی تهیه آن را داشته باشند، نیست.

وی همچنین به اهمیت استفاده از شرکت های دانش بنیان اشاره و بیان کرد: قانونی در مجلس برای حمایت از تولید دانش بنیان به تصویب رسید که می تواند به صنایع مختلف کمک کند و کمیسیون صنایع نیز با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، بعد از تعطیلات نوروزی موضوع را پیگیری می کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تولید خودروهای برقی و کم مصرف از جمله اقداماتی است که صنایع خودروساز می توانند با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تولید کنند که هم کیفیت بالا داشته باشد و هم قیمت تولید آن کاهش یابد.