بیمه آسیا اپلیکیشن جدید خود را رونمایی کرد
بیمه آسیا اپلیکیشن جدید خود را رونمایی کرد
سکان نیوز؛ نرم افزار" آسیا برتر" سامانه ای است که در راستای ارائه خدمات متنوع و با کیفیت بیمه ای به مردم و همچنین دسترسی آسان و سریع به پوشش های مورد نیاز بیمه ای طراحی شده است.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، نرم افزار “آسیا برتر” و در مرحله نخست، امکان استعلام قیمت و صدور بیمه نامه شخص ثالث به صورت برخط ایجاد شده و به تدریج امکان صدور بیمه نامه سایر رشته های بیمه ای، میز الکترونیکی خسارت و خدمات بیمه ای درمان تکمیلی در این بستر الکترونیکی فراهم می شود.

بنابر این گزارش، با توجه به نقش و جایگاه مهم پیام رسان ها در زندگی مردم به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا ، قابلیت پیام رسانی به صورت متنی، صوتی و تصویری برای تبادل مدارک مربوط به صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در این نرم افزار وجود دارد.

کیف پول بیمه ای، برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات برخط و اشتراک گذاری فیلم های آموزشی و تبلیغاتی، ایجاد گروه، کانال فروش، آموزش و آزمون، مدیریت پروژه، کارگروه، مخزن جلسه و نظر سنجی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

این گزارش تصریح می کند ، هدف از ایجاد این نرم افزار، جمع آوری مجموعه ای از ظرفیت ها و ایجاد باشگاه مشتریان برای ارائه خدمات بیمه ای مورد نیاز مشتریان و بیمه گذاران بیمه آسیا است.