بیانیه ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران برای همکاری با سایر ستادها
بیانیه ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران برای همکاری با سایر ستادها
سکان نیوز؛ در متن بیانیه آمده است؛ تقاضا میشود دوستان ستاد سحر در همکاری مشترک با سایر ستادهای مردمی پیشگام بوده ، همه انرژی خود را معطوف به جذب آحاد مردم به پای صندوقهای رای و انتخاب حداکثری آقای رئیسی نمایند.

“”بسمه اله الرحمن الرحیم””
“مقام معظم رهبری”:
برای این‌که ما بنیانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی خود را مستحکم کنیم، پیش‌نیاز اوّلیِ قطعی ما، ایجاد وفاق و وحدت کلمه است. برای وفاق باید همه تلاش کنند. معنای وفاق این نیست که گروهها و تشکیلات و جناحهای گوناگون اعلام انحلال کنند؛ نه، هیچ لزومی ندارد. معنای وفاق این است که نسبت به هم خوشبین باشند؛ «رحماء بینهم» باشند؛ همدیگر را تحمّل کنند.

تشکر ویژه از تمام دوستان ستاد سحر(ستاد حامیان رئیسی) که با متانت با دوستان عزیز و پرتلاش در سایر ستادهای مردمی همکاری امیدبخش و شوق آفرین می نمایند و هدف اصلی که همان حضور حداکثری و سپس انتخاب اصلح آیت الله رئیسی را دنبال نموده موجب وحدت میان سایر ستادها گردیده اند.
تقاضا میشود دوستان در همکاری مشترک با سایر ستادهای مردمی پیشگام بوده ، همه انرژی خود را معطوف به جذب آحاد مردم به پای صندوقهای رای و انتخاب حداکثری آقای رئیسی نمایند،
این جمله زیبای سردار عزیز ایران، سردار بزرگ سلیمانی سرلوحه و نصب العین همه ما برای مشارکت حداکثری باشد:

“”من و آدم‌های خودم. من و رفقای خودم. من و مریدهای خودم. این بی‌حجاب است، این باحجاب است. این چپ است، آن راست است، این اصلاح‌طلب است، او اصولگراست، خب پس چه کسی را می‌خواهید حفظ کنید؟””

لطفا یادمان باشد هدف اصلی همه ما
1-مشارکت حداکثری
2-انتخاب آقای رئیسی است

یادمان باشد هر رای که به صندوق انداخته میشود، راه و یاد سلیمانی را زنده تر خواهد کرد.
با آرزوی رفع خستگی همه شما و همه مردم خوب ایران عزیز و شادی قلب نازنین ولی امرمان و خشنودی سردار سلیمانی و شهداء عزیز از عملکرد شما دوستان در فردای 28 خرداد 1400 که قطعا شادی شما دوستان و همراهان عزیزم را نیز در پی خواهد داشت.
ان شاالله

بااحترام
شهریار شیرخانی