به کارگیری حدود ۱۰۰۰ نیروی کار در فروشگاه‌های رفاه کشور در سال جهش تولید
به کارگیری حدود ۱۰۰۰ نیروی کار در فروشگاه‌های رفاه کشور در سال جهش تولید
سکان نیوز:مدیر عامل فروشگاه رفاه از به کارگیری حدود ۱۰۰۰ نیروی کار در فروشگاه‌های رفاه کشور خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/رسول محمدی در مراسم افتتاح فروشگاه رفاه در مجتمع دنیای آرزو در ساری در پاسخ به ارائه برنامه های فروشگاه رفاه در سال جهش تولید، اظهار کرد: در سال جهش تولید یکی از ابزارهای رونق این امر دسترسی مردم به کالاهای ایرانی بوده و تلاش بر این است که با ارتباط ۳ هزار تولید کننده‌ بزرگ ایرانی بتوانیم کالاهایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب به دست هموطنان برسانیم و از این طریق دین خود را به جهش تولید ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه رفاه در دنیای آرزو نزدیک به ۴ هزار مترمربع مساحت دارد، افزود: در سلسله افتتاحیه های عید فطر این فروشگاه، ۱۲ فروشگاه جدید در شهرهای اصفهان، تبریز، رشت، تهران، ساری و قزوین نیز افتتاح خواهیم داشت.

مدیرعامل فروشگاه رفاه با بیان اینکه این فروشگاه بزرگترین فروشگاه رفاه در خطه‌ سرسبز شمال کشور است، خاطرنشان کرد: طی همین مدت ۹۸۷ نفر از جوانان بکارگیری شده و امیدواریم تا پایان سال ۱۲۰ فروشگاه جدید دیگر به مجموعه‌ فروشگاهی رفاه اضافه کنیم.

محمدی گفت: ما برنج مازندران را نیز با برند رفاه، بسته‌بندی و توزیع کردیم و در این راستا از کشاورزان و تامین‌کنندگان برنج مازندران که با ما نهایت همکاری و همراهی را داشتند، تشکر داریم.

مدیرعامل فروشگاه رفاه ادامه داد: امسال همزمان با هفته مازندران در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه محصولات دیگر مازندران در کل کشور عرضه خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس توافق با سازمان بازنشستگی هر چهار ماه یکبار با بهره نزدیک به صفر درصد کارت‌های آن‌ها شارژ می‌شوند که بازپرداخت آن یک دوره چهار ماهه است.

محمدی افزود: فروشگاه‌های استان مازندران از نظر رتبه جزء تیپ یک و دو فروشگاه رفاه است و با توجه به تراکم جمعیتی که دارد ما برنامه وسیع‌تری در این استان داریم.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز در این مراسم گفت: به دلیل شیوع کرونا به هیچ سازمان و دستگاهی تا این لحظه اجازه برگزاری مراسمی داده نشده بود اما به دلیل اهمیت موضوع، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کیفیت مطلوب و قیمت از ارکان مهم در فروشگاه ها است، گفت: اگر شعبات رفاه به صورت زنجیره‌ای در همه ی شهر های مازندران رقم بخورد امکان دسترسی مردم به خدمات آسان تر خواهد شد.

فرهادشاهسوارانی مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو نیز گفت: رفاه به دنیای آرزو رسید و امیدواریم دنیای آرزو نیز به رفاه برسد.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا مراسم افتتاح با رعایت پروتکل های بهداشتیو با تعداد محدود افتتاح شد.

مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو افزود: بسیاری از کشورهای دنیا در حال مبارزه با کرونا هستند و ضعف آنها در تامین معیشت مردم مشخص شد به طوریکه صف های طولانی و نبود مواد غذایی کافی بر مشکلات مردم در کرونا دامن زد، اما فروشگاه رفاه در این اپیدمی همزمان همراه با کمک دولت‌مردان دغدغه معیشت مردم را به حد اقل رسانده و دنیای آرزو بستری را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم کرده است.

شاهسوارانی  گفت: ۲ شهربازی نیز در این مجتمع افتتاح  تا یک مجتمع رفاهی تفریحی رقم بخورد.

  • نویسنده : 1161