بهسازی 500 تابلوی شناسایی معابر و منزل در منطقه 15تهران
بهسازی 500 تابلوی شناسایی معابر و منزل در منطقه 15تهران
سکان نیوز؛ 500 تابلوی شناسایی معابر و منزل در منطقه15 طی هشت ماه نخست سال به همت اداره زیباسازی منطقه در نواحی هفتگانه بهسازی و تعویض شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مالک شجاعی رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: در این راستا 400 تابلوی شناسایی معابر طی بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد تابلو شناسایی به دلیل مفقودی یا فرسودگی رصد شده یا به درخواست شهروندان در سامانه 137 شناسایی و نصب شد.
به گفته او، ناحیه 2 با نصب 100 تابلوی شناسایی در میان نواحی هفتگانه بیشترین تعداد بهسازی تابلو شناسایی را داشته است.
شجاعی ادامه داد: 5 تابلوی معبر نیز در محله های هاشم آباد و شهرک بروجردی به نام معزز شهیدان باباییان، فصیحی، کنگرانی فراهانی، ابراهیمی مقدم و مولایی براساس مصوبه نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران تغییر یافته است.
رئیس اداره زیباسازی منطقه افزود: همچنین 100 پلاک منزل نیز در محلات 20 گانه منطقه طی این مدت به درخواست شهروندان در سامانه 137 و مراجعه حضوری آنان به این اداره بهسازی شد.
او در ادامه تصریح کرد: توجه به تابلوی شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
شجاعی در پایان اظهار امیدواری کرد: با نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.