بهزیستی قائمشهر، از ۴ طرح بهره برداری کرد
بهزیستی قائمشهر، از ۴ طرح بهره برداری کرد
در ایام مبارک دهه فجر ۴ طرح بهزیستی شهرستان قائمشهر با حضور دلیلی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران، فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی فرمانداری قائمشهر، بخشدار مرکزی، رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر و در روستای چمازکتی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش سکان نیوز، چهار طرح بهزیستی شهرستان قائمشهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که

این طرحها شامل سه طرح اشتغالزایی و یک واحد مسکن مددجویی بوده است.

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر در آئین افتتاح یک واحد مسکن مددجویی تحت پوشش این سازمان، در خصوص ساخت آن، بیان کرد: این مسکن با اهدای مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی بهزیستی به این خانواده ساخته شد.

اسماعیل هدایتی با اشاره به مسکن مددجویان، گفت: برای کمک به جامعه هدف بهزیستی از ابتدای امسال ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به مسکن مددجویان تحت پوشش اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۳ خانواده مددجو از بسته حمایتی ( تسهیلات و کمک بلاعوض ) جهت انجام خرید مسکن و تعمیرات بهره مند شدند.

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر از ثبت نام ۱۶ مددجوی قائمشهری در طرح مسکن ملی غدیر خبر داد و افزود: از این تعداد سه نفر دارای ۲ و سه عضو معلول، ۱۱ نفر معلولین و سه نفر هم زن سرپرست خانوار بودند که در این طرح ثبت نام کردند.

هدایتی در خصوص کمک بلاعوض لوله کشی گاز ساختمان خانوارهای تحت پوشش این نهاد، گفت: تاکنون مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال به هفت مددجو تحت پوشش اعطا شد و ۳۸ مددجو هم برای دریافت تسهیلات در نوبت قرار دارند.

دلیلی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران در این مراسم به دو رکن مهم توانمندسازی مسکن و اشتغال تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: که تمام سعی و تلاشمان را به کارگیری می کنیم تا این دو رکن مهم در این جامعه هدف، به درستی انجام شود.

 

طرح اشتغالزایی کارگاه خیاطی بانوی سرپرست خانوار در این دهه به بهره برداری رسید.

 

برای این طرح ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی اعطا شده است.