بهره گیری از ظرفیت مساجد در تحول محله ها
بهره گیری از ظرفیت مساجد در تحول محله ها
سکان نیوز؛ میز خدمت شهرداری منطقه 15 در راستای دیدارهای مردمی و بی واسطه شهردار منطقه با شهروندان در مسجد امام سجاد (ع) محله رضویه برپا شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه15، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در دیدار با شهروندان محله رضویه بر اهمیت نقش محوری مساجد در محله ها تاکید کرد و گفت: مساجد به عنوان مردمی¬ ترین و معنوی ¬ترین سازمانهای مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه ¬های مختلف اجتماعی فرهنگی در محله در سطح منطقه و ملی برخوردارند از این رو اولویت ما در مدیریت شهری مسجدمحوری – محله محوری است و معتقدم برای تحول محله ها نیاز به حضور نیروهای نخبه و معتمدین داریم که در نشست های هم اندیشی با آنها بسیاری از مسائل و مشکلات محله ها احصا می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه ۲۰۰۰ شهید والامقام دفاع مقدس است، افزود: بازدید ما از محلات با دیدار از خانواده های معظم شهدا آغاز می شود تا به برکت نام معظم شهید و رهنمود های خانواده های گرانقدر آنها در افزایش خدمات به شهروندان توفیق پیدا کنیم.

او به تاکید شهردار محترم تهران در خصوص محله های محروم اشاره کرد و افزود: ساکنان مومن و ولایی جنوبشرق سهم بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشتند و امیدواریم با خدمت خالصانه مجموعه شهرداری منطقه 15 کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهیم.

شهردار منطقه در ادامه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان نظیر سد معبر وانتی ها، وجود ضایعاتی ها،کمبود بانک و مرکز درمانی، وجود معتادان متجاهر و گرمخانه خاوران و احساس نا امنی پرداخت و خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکل محله وظیفه ماست و تمامی این موضوعات به ویژه پلمپ ضایعاتی ها و جمع آوری سدمعبر با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی طبق برنامه ریزی انجام شده، اقدام خواهد شد.

این گزارش حاکیست، در ادامه این دیدار که با همراهی معاونین، مدیران شهری و معتمدان محلی انجام شد، شهردار منطقه و همراهان به درخواستهای مردمی پاسخ گفتند.