بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم قائمشهر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی
بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم قائمشهر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی
چهار پروژه آبرسانی در شهرستان قائمشهر با بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی امروز بهره برداری شد.

به گزارش سکان نیوز، برارزاده مدیر عامل آبفا مازندران در آئین بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی در شهرستان قائم شهر ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: چهار پروژه آبرسانی در این شهرستان با بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در هفتمین روز دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

او افزود: پروژه‌های آبرسانی به مجتمع نیکان و محوطه ایستگاه مرکزی شهرستان قائم شهر، بهسازی چاه‌ها و اصلاح و توسعه شبکه توزیع در این شهرستان با اجرای عملیاتی شامل حفر دو حلقه چاه با دبی ۶۵ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰۰ متر، تجهیز و بهسازی دو حلقه چاه با افزایش دبی ۳۵ لیتر در ثانیه و اصلاح و توسعه شبکه به طول ۲۵هزار متر اجراء شده است.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این چهار پروژه آبرسانی را ۵۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیر عامل آبفا مازندران با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه آب و فاضلاب در مازندران طی دهه مبارک فجر گفت: ۳۳پروژه آبرسانی و ۵ پروژه فاضلاب طی این دهه با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و ۵۱۰۸۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و مزایای شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.