بهره برداری 887 پروژه با اعتباری بالغ بر 2596 میلیاردی در مازندران در ایام الله دهه فجر
بهره برداری 887 پروژه با اعتباری بالغ بر 2596 میلیاردی در مازندران در ایام الله دهه فجر
سکان نیوز:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در ایام مبارک دهه فجر 887 پروژه با اعتباری بالغ بر 2596 میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری خواهد رسید. ‎

به گزارش سکان نیوز/وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نتیجه درایت و دانایی بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی ( ره )، یاران صدیق ایشان و تمامی اقشار مردم است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تداوم یافته است.

رازجویان با تاکید بر اینکه هدف دولت به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان بوده است، تصریح کرد: در ایام دهه فجر امسال 72 پروژه عمرانی در استان مازندران کلنگ‌زنی می شود زیرا هدف دولت به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: اعتبارات بر اساس شاخصه ‌های جمعیتی توزیع می شود اما از آنجا که مازندران یک استان ملی و گردشگرپذیر است، نیاز دارد سهم‌بری بیشتری از اعتبارات ملی داشته باشد.

رازجویان با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: مشکلات اقتصادی و عدم تخصیص اعتبارات باعث طولانی شدن پروژه های عمرانی می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه هایی که در ایام دهه فجر در مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید، 129 پروژه، اشتغال زایی 2800 نفر را در پی خواهد داشت.

رازجویان با بیان اینکه مهمترین پروژه های استان مازندران در حوزه های پزشکی، راه، کشاورزی، صنایع، مسکن، دانشگاهی، فرهنگی، گازرسانی، بنادر و … خواهد بود، افزود: شهرداری‌های استان 59 میلیارد تومان طرح را در دهه فجر امسال افتتاح خواهند کرد.

رازجویان با بیان اینکه دستگاه ‌های اجرائی باید در شان و لیاقت مردم خدمت‌رسانی کنند، افزود: جا دارد با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه که یک جنگ اقتصادی را ایجاد کرده است، مسئولین دستگاه‌های اجرائی و مدیران شبانه‌روز و جهادی به فعالیت خود ادامه دهند.