بهترین گزینه برای ریاست فراکسیون کارگری مجلس یازدهم کیست؟
بهترین گزینه برای ریاست فراکسیون کارگری مجلس یازدهم کیست؟
سکان نیوز؛ موضوعی که اهمیت بیشتری نسبت به انتخاب نمایندگان مجلس دارد، انتخاب رئیس مجلس و روئسای فراکسیون ها و کمیسیون ها است.

به گزارش سکان نیوز، داستان انتخابات مجلس یازدهم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش در اسفندماه به اتمام رسید و نام افرادی که قرار است در کرسی‌های این مجلس قرار بگیرند مشخص شد، اما موضوعی که شاید اهمیت بیشتری نسبت به نمایندگان مجلس داشته باشد انتخاب رئیس آن است و اینکه چه کسی قرار است بر صندلی ریاست مجلس و روئسای فراکسیون ها و کمیسیون ها خانه ملت تکیه بزند.
فراکسیون کارگری از جمله فراکسیون های تاثیر گذار و مهم برای جامعه کارگری کشور می باشد تا بتواند پیگیر مطالبات آنها در مجلس شورای اسلامی باشد.
یکی از گزینه های جدیدی ریاست این فراکسیون در مجلس یازدهم علی بابایی کارنامی می باشد که باتوجه به سوابق و تجارب مدیریتی که در حوزه تعاون و کار و انگیزه فراوان خدمت گذاری به قشر عظیم و خدوم کارگران کشور دارد بهترین گزینه برای ریاست این فراکسیون می باشد.
شنیده ها حاکی از این است که تعدادی زیادی از منتخبین مردم در مجلس یازدهم با انتخاب علی بابایی کارنامی به عنوان ریاست فراکسیون کارگری در مجلس یازدهم اعلام حمایت کردند.