بشیری: گرانی افسارگسیخته کالاها به عنوان کرونای اقتصادی به جان مردم افتاده
بشیری: گرانی افسارگسیخته کالاها به عنوان کرونای اقتصادی به جان مردم افتاده
سکان نیوز؛ نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: گرانی افسارگسیخته و نفس‌گیر قیمت کالاها به ویژه کالاهای تولیدی تحت نظارت دولت و افزایش قیمت ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی کرونای اقتصادی شده و به جان مردم ما افتاده است.

فرهاد بشیری در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی (چهارشنبه 25 تیرماه 99) گفت: از آقای رئیس جمهور می‌خواهم تمام مساعی خود و همه ظرفیت‌های کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مبارزه با ویروس کرونا به کار گیرد و دستگاه‌های مسؤول تمام کسانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که در این زمینه قصور و کوتاهی دارند شناسایی کنند و با آنها برخورد قانونی داشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درخواست من از مردم نیز این است که توصیه‌های مسؤولان مبارزه با کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جدی‌تر بگیرند تا از این ویروس خانمانسوز با رعایت نکات بهداشتی و تولید واکنس کرونا پیروز شویم.

وی افزود: گرانی افسارگسیخته و نفس‌گیر قیمت کالاها به ویژه کالاهای تولیدی تحت نظارت دولت و افزایش قیمت ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی کرونای اقتصادی شده و به جان مردم ما افتاده است.

بشیری خاطرنشان کرد: لازم است رئیس جمهور به عنوان اولین مقام اجرایی کشور نظارت حداکثری بر امور اقتصادی کشور داشته باشد و نسبت به معرفی وزیر برای وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از این تعلل نکند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس باید تمام هم و غم خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر رفع مشکلات اقتصادی کشور متمرکز کند و یک بسته حمایتی با هماهنگی دولت برای اقشار کم‌درآمد در نظر بگیرد و برای درازمدت با برنامه ریزی دقیق دیپلماسی اقتصادی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فعال کند و صادرات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنار تولید رونق دهد.

وی در پایان گفت: مشکلات مردم فقط اقتصادی نیست بلکه تفاوت در پرداخت‌ها نیز هست و رسیدگی به اختلاس‌ها باید جدی‌تر شود و در خصوص شفاف‌سازی در همه زمینه‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.