بسیج پرچمدار حرکت نظام و موتور محرکه دستاوردهای انقلاب اسلامی است
بسیج پرچمدار حرکت نظام و موتور محرکه دستاوردهای انقلاب اسلامی است
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان بسیجی گفت: بسیج پرچمدار حرکت نظام و موتور محرکه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در جمع کارکنان بسیجی بنیاد که در موسسه فرهنگی ورزشی ایثار برگزار گردید، بسیج پرچمدار حرکت نظام و موتور محرکه دستاوردهای انقلاب اسلامی است و امروز بسیج در تمامی میادین ( علمی، فرهنگی، اجتماعی، توسعه و آبادانی کشور، ظلم ستیزی، ولایت مداری) پیشتاز است و در هر شرایطی مطیع امر رهبری است.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور اظهار کرد: آرمان و هدف بسیج در راستای ارزش های اسلامی است و تفکر بسیجیان برگرفته از اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یعنی تفکر انقلابی و دشمن ستیزی است.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: اندیشه و فرهنگ بسیج اساس جامعه ما را تشکیل می دهد و امروز خستگی ناپذیری، واقعیت نگری، خدا محوری، علم باوری، شهادت طلبی، وحدت گرایی، نوآوری، تعهد و تخصص و الگو گرایی جزو نگرش بسیج محسوب می گردد.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور با بیان اینکه کلمه بسیج یک کلمه مقدس است گفت: بسیجیان ما در تمامی اعصار و دوران ها می درخشند و این نشانگر اراده قوی و عزم جدی این عزیزان است که امروز دشمنان ما را به هراس وا داشته است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای کارمند بنیاد و همکاران متوفی این نهاد مقدس را گرامی داشت و عنوان کرد: شما همکاران عزیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشید و با تفکر و بینش بسیجی و جهادی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان خدمت کنید و دل بازماندگان را شاد کنید تا شهدا از همه ما راضی شوند.
ایشان بر نقش ورزش در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان همکاران اشاره کرد و اظهار کرد: برنامه های ورزشی باید برای همکاران فراهم گردد تا این عزیزان با روحیه ای بالا به ایثارگران خدمت کنند.
مدیر کل بنیاد مازندران گفت: به مناسبت هفته بسیج از سوی این اداره کل مسابقات ورزشی فوتسال و دارت برای کارکنان برگزار گردید که این حرکت باید تداوم داشته باشد و زمینه ورزش را برای تمامی همکاران در سطح شهرستانها مهیا سازیم.
در این مراسم سردار کمیل کهنسال از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ضمن تشکر از این حرکت ارزشمند بنیاد مازندران در جهت گرامیداشت هفته بسیج و بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ابراز ارادت و محبت ما به شهدا از روی اخلاص و راستی و حقیقت باشد چرا که شهدای عزیز (راستگویی) را بعنوان اساسی ترین خصلت انسانی خود انتخاب کردند و این مقام متعالی (شهادت) دست یافتند.
سردار کهنسال حاج قاسم سلیمانی را مرد عمل در تمامی عرصه ها دانست و گفت: شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی به مرحله ای از شهود رسیده بود که بسیاری از حقایق را می دید و خود را همیشه برای کارهای سخت آماده می کرد و سرانجام به آرزوی خود (شهادت) رسید.
سردار اباذری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای بسیجیان خاطراتی از دوران حضور خود در جبهه و جنگ پرداخت.
گفتنی است این مراسم که با اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان در هفته بسیج تقارن یافته بود کاپ تیم های برتر فوتسال به ترتیب شهرستان قائم شهر اول، ستاد (2) دوم و آمل سوم اهدا گردید. همچنین به سه تن از همکاران خانم که در مسابقات دارت عناوین اول تا سوم را کسب کردند جوایزی اهدا شد.
همچنین به مناسبت هفته بسیج اردوی خواهران و برادران بسیجی اداره کل طی دو مرحله برگزار گردید.این برنامه ورزشی به همت پایگاه شاهد و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برگزار شد.
سرود حماسی، پخش کلیپ، مسابقه فرهنگی و برپایی نماز جماعت ظهر و عصر از برنامه های این مراسم بوده است. ضمنا” از سه همکار بسیجی تجلیل به عمل آمد.