بر اساس طرح الکترونیکی سازمان، 30 نوع خدمت تا پایان بهمن ماه الکترونیکی می شود
بر اساس طرح الکترونیکی سازمان، 30 نوع خدمت تا پایان بهمن ماه الکترونیکی می شود
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر استقرار طرح 3070 را منشا تحولات بسیاری در سطح این سازمان و در نزد مخاطبان آن دانست و عنوان کرد: هرچه همکاران در این طرح ، موفق‌تر عمل کنند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان به همراه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، در بازدید از شعب یک و دو بوشهر با بیمه شدگان و همکاران این شعبه گفتگو کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه اجرای طرح( 3070) قرار گرفت .

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس دیری در این بازدید با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان و مراجعین، بر ضرورت آموزش برای همه همکاران در شعب اشاره و خاطر نشان کرد: لازم است ، همکاران با آموزش اطلاعات کافی داشته باشند تا با طیب خاطر به شرکای اجتماعی خدمات ارائه کنند.

دیری در دیدار با همکاران شعب یک و دو بوشهر، با اشاره به ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع کرونا، گفت: شرایط حاکم بر جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای سیاست های دولت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی را بر آن داشت تا خدمات الکترونیکی خود را برای آرامش و رفاه شرکای اجتماعی و جلوگیری از شیوع کرونا توسعه و گسترش دهد که اجرای طرح 3070 نیز به همین منظور اجرایی شده است و بر اساس آن سازمان 30 نوع خدمت خود را تا پایان بهمن ماه غیرحضوری و الکترونیکی می کند.

دیری با تاکید بر اهمیت اجرای بهینه و به موقع طرح های معرفی شده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مراجعین و جامعه بیمه شدگان سازمان، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف کرد و گفت: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود.
وی خاطر نشان ساخت: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کننند .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، اظهار کرد: امروز در عصر ارتباطات هستیم و باید از این امر، از ظرفیت‌هایی که دیده می شود به این واسطه در بهبود خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم. ‌.

وی بیان کرد: یکی از امکاناتی که به واسطه فناوری‌های روز به وجود آمده است، طرح‌های الکترونیکی و غیرحضوری که باعث کاهش هزینه‌ها برای سازمان‌ها و نهادها، ارتقای خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع و همچنین کاهش اتلاف وقت آنهاست.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح می‌توانیم با خدمت‌رسانی بهتر باعث رضایت بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران شویم و همچنین این امر باعث تمرکز کارکنان سازمان برای انجام دیگر امور اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد : امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح به وظیفه اصلی خود یعنی خدمت به مردم عمل کنیم.