برگزاری پاتوق روایت ویژه نسل جوان و نوجوانان در اردوگاه شهید جعفرزاده
برگزاری پاتوق روایت ویژه نسل جوان و نوجوانان در اردوگاه شهید جعفرزاده
سکان نیوز؛ مسئول کمیته فرهنگی اردوگاه شهید جعفرزاده در ادامه بیان داشت: این اردوگاه اسکان اولیه زائرین است و از اینجا به یادمان های فتح المبین و هفت تپه عزیمت می کنند.

به گزارش سکان، سرهنگ رمضان رنجبر خادم و مسئول کمیته فرهنگی اردوگاه شهید جعفرزاده با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری که نباید گنجینه دفاع مقدس فراموش شود و همچنین جهاد تبیین و فهم درست این گنجینه برای نسل جوان، استان مازندران برنامه های لازم را برای عزیمت زائرین به این سرزمین نور تحت عنوان رزمایش بزرگ عملیات فرهنگی را اجرایی کرد گفت: اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک توسط خادمین شهدای استان مازندران هم فضاسازی و هم زیرساخت های اولیه صورت گرفته که پذیرای زائرین به این مکان که قدمگاه شهدای استان های شمالی است، می باشد.

وی افزود: اقدامات خوبی در این اردوگاه صورت گرفته که صرفا تحت عنوان اسکان زائرین نیست، برنامه های فرهنگی و هنری و همچنین معنوی برای زائرین تدارک دیده شده است‌.ایستگاه صلواتی شهدای استان مازندران در بدو ورودی زائرین ایجاد شد .برپایی مراسم افتتاحیه برای همه دوره های ورود زائرین و برگزاری نماز جماعت در نمازخانه شهدای اردوگاه از جمله برنامه فرهنگی است.

همچنین روایتگری توسط راویان استانی و کشوری در راستای جهاد تبیین و فهم درست از گنجینه دفاع مقدس مخصوصا برای نسل جوان و نوجوان، انواع مسابقات فرهنگی ، سخنرانی علما، و همچنین رادیو اردوگاه و بهره گیری از کارشناسان مسائل دفاع مقدس و همچنین برنامه ابتکاری پاتوق روایت در قالب سوال و پرسش زائرین بویژه نسل جوان ونوجوان، اهدای هدایای فرهنگی از دیگر برنامه های فرهنگی است.
مسئول کمیته فرهنگی اردوگاه شهید جعفرزاده در ادامه بیان داشت: این اردوگاه اسکان اولیه زائرین است و از اینجا به یادمان های فتح المبین و هفت تپه عزیمت می کنند ، و پس از آن وارد اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر می شوند. برای نیمه شعبان نیز جشن بزرگی تدارک دیده شد ، از جمله نورافشانی و دعوت از هیئت های بزرگ شهر دزفول برای برپایی جشن، که در فضای باز اردوگاه صورت میگیرد و همچنین از راویان برتر و گروه سرود استانی خوزستان هم در این برنامه استفاده خواهیم کرد.