برگزاری همایش «طلایه داران عشق» برای تکریم بسیجیان شهر سمنان
برگزاری همایش «طلایه داران عشق» برای تکریم بسیجیان شهر سمنان
سکان نیوز؛ فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از برگزاری همایش "طلایه‌داران عشق" با حضور مقامات کشوری و استانی و شهر سمنان به منظور تکریم بسیجیان با تاکید بر شاخص‌های گام دوم انقلاب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان اظهار کرد: امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته، بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف این افراد افزوده می‌شود، بطوری که گاه در عرصه اقتصادی و خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکر فعال و مثمر ثمر می‌باشند.

وی با اشاره به لزوم ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمایشات مبسوطی دارند که در مجموع شاخص‌های فرهنگ و تفکر، بسیج را می‌توان از آن استنباط کرد و رشادت‌، شجاعت‌، ولایت‌مداری، آگاهی و شناخت‌، دشمن شناسی و حُریت از شاخص‌های این فرهنگ و تفکر محسوب می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه با حفظ این سرمایه گران‌سنگ، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن ماندگار و جاودانه خواهند ماند، تصریح کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی هایی می‌باشد که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. از جمله اقدامات جهادی بسیج؛ باید به نقش آفرینی‌های این نهاد مردمی در بحران‌ها و بلایای طبیعی اشاره کرد که اوج این فداکاری و ایثارگری در مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف تجلی یافت.

وی از برگزاری همایش “طلایه‌داران عشق” با حضور مقامات کشوری و استانی و شهر سمنان به منظور تکریم بسیجیان با تاکید بر شاخص‌های گام دوم انقلاب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج فقط متعلق به یک ارگان و نهاد نیست، بلکه تفکر بسیجی متعلق به همه شهروندان از اقشار مختلف است.