برگزاری مسابقات قهرمانی جهان ورزش های کارگری در ایتالیا تاکید شد
برگزاری مسابقات قهرمانی جهان ورزش های کارگری در ایتالیا تاکید شد
سکان ؛ جواد رمضی گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی جهان ورزش کارگری سال آینده در ایتالیا تاکید شد اما به صورت قطعی اعلام نکردند که مسابقات برگزار می شود یا خیر؟

رییس فدراسیون آماتور ورزش های کارگری بیان داشت: مهم ترین کاری که سعی کردیم در ایام کرونا انجام دهیم ریل گذاری صحیح در مسیر پیشرفت ورزش کارگری و برگزاری فعالیت ها از طریق فضای مجازی بود تا پیش از این از برنامه های پیش بینی شده خود عقب نمانیم.
رمضی افزود: متاسفانه تشدید بیماری کرونا سبب شده تا امکان برگزاری بسیاری از فعالیت های اجرایی را نداشته باشیم و حتی در برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در بلاتکلیفی قرار بگیریم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید با این وضعیت مسابقات قهرمانی جهان ورزش کارگری سال آینده برگزار شود یا خیر؟ تصریح کرد: هفته پیش مجمع عمومی فدراسیون جهانی ورزش کارگری به صورت وبینار برگزار شد و در این مجمع بر برگزاری مسابقات قهرمانی جهان ورزش کارگری سال آینده در ایتالیا تاکید شد اما به صورت قطعی اعلام نکردند که مسابقات برگزار می شود یا خیر؟

وی اضافه کرد: متاسفانه این بی ثباتی در برگزاری مسابقات سبب شده تا تکلیف خود را برای تداوم برنامه ریزیها ندانیم و منتظر باشیم که آیا مسابقات برگزار می شود یا خیر؟
رمضی در پایان گفت: هرچند کرونا تمام برنامه های ورزش کارگری را تحت تاثیر قرار داده است اما در این شرایط سعی کردیم فعالیت های خود را در حوزه آموزش تقویت کنیم و از برنامه های اجرایی خود خیلی عقب نمانیم.