برگزاری مجمع عمومی سالیانه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو )
برگزاری مجمع عمومی سالیانه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو )
سکان نیوز؛ مجمع عمومی سالیانه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو ) راس ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 1400/04/15 در محل سالن اجتماعات ساختمان اصلی تاپیکو برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز، این جلسه با حضور ابویی مهریزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت گاز و پتروشیمی تامین ( تاپیکو )، ابروفراخ مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو ) اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران تاسیکو به ریاست بنی اسدی، مدیرمجامع تاپیکو تشکیل شد.

نتایج عملکرد، جریانهای نقدی و وضعیت مالی گروه سلولزی و هلدینگ اصلی منجر به اخذ گزارش مطلوب در شرکت اصلی و کلیه شرکتهای تابعه از حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سالی مالی منتهی به 1399/12/30 گردید. این موفقیت که برای اولین بار در گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) حاصل گردید موجب تشکر و قدردانی مدیرعامل تاپیکو از عملکرد مدیرعامل و اعضا هیات مدیره و کلیه پرسنل این هلدینگ شد. ابویی مهریزی با اشاره به این موفقیت و عرض خداقوت در جمع اعضای جلسه خطاب به ریاست مجمع گفت: این موفقیت حاصل پیگیری مدیریت با انگیزه و تیم مدیران جوان هلدینگ و شرکتهای تابعه بود، بنده نیز به نوبه خودم و به عنوان مدیرعامل تاپیکو این موفقیت بزرگ را به کلیه تیم هلدینگ سلولزی و شرکتهای تابعه تبریک عرض مینمایم.

از جمله دستاوردهای کلیدی شرکتهای تابعه میتوان به ؛ افزایش تنوع محصول، تشکیل کمیته ضایعات و شناسایی نقاط بحرانی و برنامه ریزی جهت رفع آنها و انجام اقدامات اصلاحی، تولید بهینه و متناسب با نیاز بازار در راستای کسب سود بیشتر، افزایش تولید، افزایش سود عملیاتی و سود خالص و افزایش سرمایه شرکتهای صنایع کاغذسازی کاوه، بیستون تامین و شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا) از محل مطالبات و آورده های نقدی اشاره کرد.

لازم به ذکر می باشد در راستای سیاست شفاف سازی هلدینگهای بالادستی شستا و تاپیکو، ورود شرکتهای صنایع چوب خزر کاسپین و محصولات کاغذی لطیف به بازار سرمایه ( بورس ) و انجام مقدمات اولیه در راستای ورود شرکت حریر خوزستان و خود هلدینگ سلولزی از دیگر اقدامات مهم تاسیکو در سال مالی گذشته بود.