برگزاری دومین یادواره شهیدان وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان
برگزاری دومین یادواره شهیدان وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان
سکان نیوز؛ به مناسبت هفته بسیج دومین یادواره شهیدان وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش سکان، امروز ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، مدیران عامل شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان، سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان، سرهنگ بیک نژاد مدیر بسیج اقشار و سرهنگ نکویی مدیریت بسیج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان دومین یادواره شهیدان وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان در محل سینما هلال زاهدان برگزار شد.

سردار آبسالان در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته بسیج به همه بسیجیان، زنده نگاه داشتن یاد و نام شهیدان را مهمترین وظیفه همه بسیجیان دانست و رمز پیروزی ملت و مردم سربلند ایران در مقابل زورگویان را پیروی از راه شهیدان عنوان نمود.

جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهیدان هستیم و روش زندگی شهیدان بهترین و کاملترین راه برای رسیدن به سعادت و رستگاری است، بسیج و بسیجیان همه ماهیت وجودی خود را از نام شهیدان کسب نموده و برای حفظ و حراست آن باید از جان مایه بگذاریم.

در این مراسم که خانواده شهیدان نیز حضور داشتند یاد و نام شهیدان والامقام وزارت نیرو و سردار شهید میرحسینی نیز گرامی داشته شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهیدان و همچنین از مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، آقای مجید کریمی فرمانده پایگاه شهید عباسپور برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و سایر فعالین حوزه بسیج ادارات استان با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.