برق در اهواز در فصل گرم، حكم اكسيژن را دارد/تاكيد بر ضرورت رعايت الگوی مصرف برق
برق در اهواز در فصل گرم، حكم اكسيژن را دارد/تاكيد بر ضرورت رعايت الگوی مصرف برق
سکان نیوز:مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز بر ضرورت رعايت الگوي مصرف برق تاكيد كرد و گفت: با توجه به افزايش دماي هوا درخواست مي كنيم شهروندان اهوازي از استفاده از لوازم الكترونيكي پرمصرف و غيرضروري در ساعات اوج مصرف خودداري كنند.

به گزارش سکان نیوز/حسن كريمي،مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز اظهار كرد: شركت توزيع نيروي برق اهواز براي ارائه خدمات مطلوب برق به شهروندان تلاش مي كند و مردم اهواز نيز با توجه به افزايش دماي هوا در روزهاي اخير و افزايش جهشي مصرف، بايد الگوي بهينه مصرف برق را رعايت كنند.

وي افزود: در حال حاضر وضعيت شبكه برق اهواز مطلوب است. با توجه به شرايط تاب آوري شبكه و افزايش همزمان دماي هوا و مصرف برق، به منظور حفظ و پايداري هرچه بيشتر شبكه و جلوگيري از بروز حوادث و اتفاقات ناشي از گرما به ويژه در ساعات پيك، درخواست مي كنيم شهروندان اهوازي از استفاده از لوازم الكترونيكي پرمصرف و غيرضروري در ساعات اوج مصرف خودداري كنند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز تصريح كرد: استفاده از برق در كلانشهر اهواز در فصل گرم، حكم اكسيژن را براي شهروندان دارد و استفاده از لوازم برودتي اولويت اول مصرف براي مشتركين است. در اين شرايط، شهروندان اهوازي به منظور استمرار خدمات رساني مطلوب و مستمر، در ساعت هاي پيك مصرف كه در اهواز از ساعت 13 تا 17 و از غروب آفتاب تا ساعت 23 است جدا از لوازم برقي خانگي غيرضروري مانند لباسشويي، جارو برقي، اتو و نظاير آن در اين ساعت ها استفاده نكنند.
كريمي در ادامه خاطرنشان كرد: بهترين زمان براي بهره گيري از لوازم برقي خانگي، ساعت هاي اوليه صبح و يا ساعت هاي پاياني شب است. براي مثال شهروندان مي توانند از ماشين لباسشويي يا ظرفشويي اتوماتيك با حداكثر ظرفيت در ساعت هاي پاياني شب استفاده كنند.
وي گفت: مجموعه صنعت برق در بخش هاي توليد، انتقال و توزيع به صورت شبانه روز در تلاش است تا بتوانند زمينه جلب رضايت شهروندان را در گرمترين روزهاي سال فراهم كنند و اين مهم، تنها با همراهي و همياري مردم محقق خواهد شد.

  • نویسنده : 1161