برخورد قاطع پلیس با هرگونه مظاهر علنی فساد در مازندران
برخورد قاطع پلیس با هرگونه مظاهر علنی فساد در مازندران
سکان نیوز/ فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی از وظایف ذاتی و قانونی پلیس است، گفت: امنیت اجتماعی و اخلاقی خط قرمز پلیس است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم و با هرگونه مظاهر علنی فساد در مازندران قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش سکان نیوز/. سردار مرتضی میرزایی اظهار کرد: دشمنان و معاندان نظام همواره در جنگ نرم علیه کشور بهترین راهکار برای نفوذ بر یک جامعه را تغییر در نگاه، باورها و اعتقادات دینی افراد آن به ویژه ارزش‌ های زنان به عنوان نیمه تأثیرگذار جامعه می دانند و در این راستا با استفاده از ابزار جنگ نرم، اقدامات گسترده ای در فضای عمومی و مجازی جامعه داشته اند.

فرمانده انتظامی استان مازندارن با اشاره به اینکه 26 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، افزود: مصوبه عفاف و حجاب در راستای مقابله با عملیات روانی دشمن و براساس مطالبه عمومی به تصویب رسیده و تکالیف همه دستگاه‌ ها را در بحث عفاف و حجاب به عنوان یک نماد فرهنگی روشن کرده است.

میرزایی، یکی از تهدیدات و آسیب های جدی در ایام تعطیلات تابستان در تفرجگاه ها و سواحل دریا در مازندران را پدیده بدپوششی و بروز ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی دانست و افزود: متاسفانه برخی افراد به بهانه نشاط و شادابی با حضور در اماکن تفریحی و توریستی استان به ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی بی حرمتی و بی اعتنایی می کنند که این موضوع زیبنده این استان ولایتمدار نیست و مقابله با این پدیده به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی نهادی انقلابی و مردمی است، تاکید کرد: ناجا همواره در مسیر حفظ ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مردم با آنها و برای مردم و اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی، برخورد با هرگونه هنجارشکنی را از وظایف ذاتی و قانونی پلیس در جامعه دانست و تاکید کرد: ماموران پلیس موظف اند با هرگونه پدیده بدحجابی و یا کشف حجاب برابر قانون برخورد کنند که در این خصوص با اجرای طرح ناظر گام های موثری در حوزه مقابله با این پدیده برداشته شده است.

میرزایی اضافه کرد: در حوزه مقابله با مظاهر علنی فساد نیز پلیس با اقتدار و با همکاری دستگاه قضائی برابر قانون با هرگونه مظاهر علنی فساد و حتی غیر علنی آن در جامعه که امنیت اخلاقی را تهدید می کند، برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی، اظهار کرد: پلیس در کنار اقدامات امنیتی، انتظامی و ترافیکی با توجه به وظایف ذاتی و ماموریت های محوله در حوزه فرهنگی و اجتماعی، اقدامات گسترده ای در تفرجگاه ها و سواحل دریا برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با هدف پیشگیری اجتماعی از جرایم و حوادث داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به فعالیت پلیس در حوزه تولید محتوا در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پرمخاطب،گفت: استفاده از ابزار رسانه و هنر در ارائه هشدارهای پلیسی و اجتماعی یکی از راهکاری موثر در کاهش و پیشگیری اجتماعی از جرایم و تخلفات است.