برای جلوگیری از تشدید بحران شرکتها و صیانت از حقوق جامعه کارگری تلاش می کنیم
برای جلوگیری از تشدید بحران شرکتها و صیانت از حقوق جامعه کارگری تلاش می کنیم
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل تامین  اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از کارفرمایان ، موسسات خدماتی و همچنین واحدهای تولیدی و جلوگیری از تشدید بحران برای شرکتها و کارخانجات و صیانت از حقوق جامعه کارگری تلاش می کنیم.

جلسه تعیین و تکلیف  بدهی های معوق  شهرداری برازجان و بررسی  درخواست تهاتر بدهی ها از محل مطالبات شهرداری بابت عوارض ساخت و ساز از بخش بیمه ای  و درمان سازمان با  حضور  دیری ، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر و محمدی ، شهردار برازجان و تعدادی از کارشناسان در اداره کل  استان  برگزار گردید  .
عباس دیری گفت : براساس ماده 50 قانون تامین اجتماعی ، امکان اعمال اقدامات اجرائی از قبیل بازداشت حساب ، توقیف اموال ، مزایده و … برای تامین اجتماعی وجود دارد ولی در راستای حمایت از کارفرمایان ، موسسات خدماتی و همچنین واحدهای تولیدی و جلوگیری از تشدید بحران برای شرکتها و کارخانجات و صیانت از حقوق جامعه کارگری تلاش می کنیم با تعامل و تعامل به شکلهای مختلف  این مطالبات دریافت شود.
وی با بیان اینکه  سازمان تامین اجتماعی مجموعه ای عمومی و غیردولتی است ، اظهار داشت : این سازمان  فاقد بودجه دولتی بوده و حق بیمه های وصولی از بیمه شدگان و کارفرمایان، اصلی ترین منبع آن برای ارائه تعهدات میباشد .
سرپرست اداره کل تامین  اجتماعی استان بوشهر در پایان گفت: در خصوص  مانده بدهی قطعی شهرداری  نهایت همکاری از طرف تامین  اجتماعی صورت خواهد گرفت .