بازنشستگان نمونه استان کرمان تجلیل شدند
بازنشستگان نمونه استان کرمان تجلیل شدند
سکان نیوز؛ با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان و روسای کانون های بازنشستگی از بازنشستگان نمونه استان کرمان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

علی حسینی در مراسم تجلیل از بازنشستگان بیان داشت: باید به نحوی در دوران خدمت عمل نمائیم تا در زمانی که به جرگه بازنشستگی خواهیم پیوست و کارنامه خدمت خود را مرور خواهیم نمود، بتوانیم به آن افتخار نمائیم.

ایرانمنش ریاست کانون بازنشستگان همکار در این مراسم ضمن تبریک به نفرات برگزیده و خیرمقدم به بازنشستگان جدید تصریح کرد: کارکنان به شکلی عمل کنند که در دوران بازنشستگی نام نیکی از خود به جای بگذارند.

در ادامه این نشست شجاعی ریاست کانون بازنشستگان کارگری استان ضمن تشریح نحوه انتخاب بازنشستگان نمونه در سال 99 افزود: ما در استان 120 هزار بازنشسته داریم که از دیدگاه ما همه آنها نمونه و قابل تقدیر هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده و با نابودی ویروس منحوس کرونا مراسمی در خور شان و شایسته این عزیزان برگزار نمائیم.

گفتنی است آقایان عباس محمودی، عباس رحیم پور و خانم مهتاب محمد حسینی به ترتیب رتبه بازنشسته نمونه اول، دوم و سوم استان را در سال 99 کسب کردند