بازدید 6 ساعته شهردار منطقه 19 تهران از محلات ناحیه 2
بازدید 6 ساعته شهردار منطقه 19 تهران از محلات ناحیه 2
سکان نیوز؛ بازدیدهای دوره ای شهردار منطقه 19 از محلات در راستای اجرای هرچه بهتر طرح تحول نگهداشت شهر، از ناحیه دو این منطقه کلید خورد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه در راستای شناسایی و رفع مطالبات شهروندان این منطقه، از معابر محلات عبدل آباد، شکوفه و شریعتی شمالی و جنوبی بازدید و ضمن بررسی وضعیت نگهداشت شهر به پیگیری طرح های توسعه محور این محلات پرداخت.
طی این بازدید 6 ساعته که با همراهی شورایاران، معاونین و شهردار ناحیه 2 صورت گرفت علاوه بر بررسی مسائل و موضوعات مربوط به نگهداشت محلات، مطالبات مربوط به سراهای محلات ازجمله ایزوگام ورفع نواقص فنی و مساجد پیگیری شد.
اجرای اصلاح هندسی، خط کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، اجرای نهر و جدول و بهسازی معابر با پخش آسفالت، تأمین روشنایی بوستان ها و بهبود وضعیت سرویس های بهداشتی و… ازجمله مسائل مطرح شده در این بازدید بود.
در جلسه ای که پس از بازدید در سرای محله شکوفه برگزار شد، برنامه ریزی و اجرای اقدامات لازم برای رفع بخشی از مطالبات مطرح شده و بکارگیری تمهیدات لازم برای سایر موارد مورد تأکید قرار گرفت.
براساس این گزارش بازدیدهای میدانی شهردار منطقه 19 در راستای شناسایی و رفع مطالبات شهروندان و توسعه محلات و با محوریت ارتقاء رضایت شهروندان بصورت مستمر در سایر محلات انجام می شود.