بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه های مختلف عمرانی
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه های مختلف عمرانی
سکان نیوز:حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بلافاصله پس از پایان آیین افتتاح ۲۷ پروژه بزرگ منطقه آزاد قشم توسط ریاست جمهوری اسلامی ایران از طریق ویدیو کنفرانس به بازدید از پروژه های مختلف عمرانی در جزیره قشم پرداخت.

به گزارش سکان نیوز/ این بازدیدها که نقش بسزایی در سرعت بخشیدن و رفع موانع اجرایی این پروژه ها داشته است به یک روال و رویه منحصر بفرد در عرصه مدیریتی مناطق آزاد تبدیل شده است. براساس این گزارش در این بازدیدها پروژه های عمرانی شهری در داخل شهر قشم شامل محوطه سازی، پیاده روسازی و آسفالت پارک ها و کمپ پارک ها و همچنین فرودگاه آسمان آبی ویژه هواپیماهای کوچک دونفره ورزشی تفریحی مورد بازدید حمیدرضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.
این گزارش حاکی است
پروژه پیاده روسازی بلوار بسیج شهر قشم واقع در شهرک نریمان که از سوی مدیریت امور شهری و روستایی منطقه آزاد قشم توسط پیمانکار اجرا شده است، اولین پروژه ای بود که مورد بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین، مشاوران و مدیران سازمان قرار گرفت.
براساس این گزارش اجرای این پروژه که درسطحی بالغ بر دو هزار و 800 مترمربع صورت گرفته است، باعث تسهیل تردد شهروندان ساکن این محله و سایر عابران در این قسمت از شهر شده است.
پروژه های احداث پارک های محله ای در شهرک الهیه قشم، پروژه های بعدی مورد بازدید حمیدرضا مومنی و همراهان وی در روز پنجشنبه بود که مدیریت امور شهری و روستایی منطقه آزاد قشم درسه قطعه زمین مجزا درمجموع به مساحت سه هزارمترمربع توسط پیمانکار در دست احداث دارد.
سه پروژه دیگر شامل احداث کانال دفع آب های سطحی به طول 12 متر و تعویض پیورس به مساحت دوهزار و 400مترمربع در چهارراه رسالت شهر قشم، آسفالت خیابان فرهنگ در شهرک سیستان به مساحت چهارهزار و 550مترمربع و آسفالت حد فاصل میدان سیستان تا سه راهی جاده ساحلی به طول 450متر و به مساحت 22هزار مترمربع نیز امروز پنجشنبه مورد بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و همراهان وی قرار گرفت.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از پروژه احداث کمپ پارک آفتاب فاز2 به مساحت 6.5 هکتار، پروژه محوطه سازی و ایجاد فضای سبز و احداث دیوار پلکان ساحلی در پارک زیتون و همچنین از پروژه محوطه سازی پارک جنگلی گلستان فاز2 بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته درآنها قرار گرفت.
فرودگاه آسمان آبی قشم آخرین محلی بود که روز پنجشنبه مورد بازدید حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت. این فرودگاه با مجوز رسمی دارای600 متر باند پروازی و امکاناتی همچون 150 هکتار زمین در جزیره قشم برای مسابقات سافاری، پرواز های VIP با تنها هواپیمای MC موجود در کشور، گلایدرهای موتوردار، کایت و جابرو کوپتر و شش سوئیت، کافی شاپ، رستوران و کمپ های شبانه اختصاصی است.
گفتنی است در این بازدیدها نریمان توکلی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، تورج امانی مدیر تشریفات و امور نمایشگاه ها، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، محمد رضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را همراهی می کردند.