بازدید بیش از ۲ هزار نفر از بازارچه های صنایع دستی در جویبار
بازدید بیش از ۲ هزار نفر از بازارچه های صنایع دستی در جویبار
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جویبار با اعلام اینکه سه بازارچه صنایع دستی در این شهرستان برپا شد، گفت : تعداد بازدید کننده گان از این سه نمایشگاه ۲ هزار و ۳۳۵ نفر بوده است

به گزارش سکان نیوز ، محسن نژادابراهیم روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه به مناسبت ایام نوروز؛ نوروزگاه در میدان کشتی، بازارچه صنایع دستی و المان شهری در سه راه کوهیخل برپا شد، افزود: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه ۷ هزار و ۴۲۹ نفر اقامت دائم و ۳ هزار و ۱۵۳ نفر اقامت موقت در سطح این شهرستان به ثبت رسید.

وی با اعلام اینکه سه بازارچه صنایع دستی در شهرستان جویبار برای این ایام دائر شده بود، گفت: تعداد بازدیدکنندگان از این سه نمایشگاه ۲ هزار و ۳۳۵ نفر بوده است .

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان جویبار با بیان اینکه ۱۷۳ مورد بازدید از آثار ثبتی و حفاظتی در ایام نوروز انجام شد، افزود: ۵۴ مورد گشت مشترکی به همراهی ادارات صمت ، بهداشت ، ارشاد ، فرمانداری، دامپزشکی و اوقاف صورت گرفت.

نژاد ابراهیم بیان کرد: گشت مشترک نیروی انتظامی واحد بین راهی هم ۲۷ مورد بود که انجام شد و در این مورد یک تذکر داشته ایم.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان جویبار در پایان گفت: چهار مدرسه اسکان فرهنگیان با ۱۳ کلاس برای اسکان در نظر گرفته شد که حدود ۲۷ نفر شب اقامت به ثبت رسید.