بابایی کارنامی: رئیسی در مناظره با اخلاق‌مداری به ارائه برنامه‌هایش پرداخت
بابایی کارنامی: رئیسی در مناظره با اخلاق‌مداری به ارائه برنامه‌هایش پرداخت
سکان نیوز؛ نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: آقای رئیسی با توجه به ریاستش بر قوه قضاییه و اشرافی که بر جزئیات پرونده‌های افراد داشت اما در مناظرات انتخاباتی از این اطلاعات به هیچ وجه سواستفاده نکرد و با اخلاق‌مداری به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آیت‌الله رئیسی در دو برنامه مناظره انتخاباتی تنها کاندیدایی بود که الحق و الانصاف ارائه برنامه‌هایش بر پایه اخلاق‌محوری بود.

وی افزود: آقای رئیسی با استدلال در جهت عملی شدن منویات رهبر معظم انقلاب مطالب خود را مطرح کرد و با اشاره به این نکته که حلقه مفقوده کشور مدیریت است با اشراف کامل نقطه‌نظرات خود را در این باره مطرح کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مناظره کاندیداها و به ویژه مناظره دوم نشان داد که یک فرد هم می‌تواند رئیس قوه قضاییه باشد، هم نامزد انتخاباتی باشد و هم اخلاق را رعایت کند.

بابایی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی با وجود اینکه دسترسی به اطلاعات کامل افراد با توجه به سمتش در قوه قضاییه دارد اما در مناظره انتخاباتی به هیچ وجه از این موقعیت خود و اشرافش مربوط به پرونده‌های افراد استفاده نکرد و به جای این کار برنامه‌های خود را ارائه داد.

وی افزود: آقای رئیسی با نگاه عدالت‌محورانه مطالب خود را در حوزه مسائل مدیریتی کشور و سایر مسائل ارائه کرد و با پرهیز از حواشی مختلف فقط به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: بعضی از کاندیداها مطالبی را پیرامون مسائل مختلف حاشیه‌ای مطرح کردند اما آقای رئیسی به هیچ وجه وارد حواشی نشد و تنها به بیان مطالب و برنامه‌های خود پرداخت.