بابایی کارنامی؛ دولت در اختصاص بودجه بسیج مستضعفان و بنیاد شهید کوتاهی کرد
بابایی کارنامی؛ دولت در اختصاص بودجه بسیج مستضعفان و بنیاد شهید کوتاهی کرد
سکان نیوز؛ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظرم دولت باید همت بیشتری برای بودجه بسیج مستضعفان و بنیاد شهید می‌کرد. مردم از مجلس توقع دارند که این بودجه اصلاح شود.

علی بابایی کارنامی بیان داشت: لایحه بودجه دولت برای بنیاد شهید ۲۹ هزار میلیارد پیشنهاد کرده و این در حالی است که سقف بودجه بنیاد شهید در سال ۹۹، ۳۲ هزار میلیارد بوده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی با اشاره به وظیفه دولت در قبال مستمری‌بگیران بنیاد شهید مثل جانبازان و خانواده‌های شهدا گفت: به نظر من بودجه بنیاد شهید نباید کمتر از ۳۵ هزار میلیارد باشد. در عین حال ما از خود بنیاد شهید توقع داریم چراکه شرکت‌ها و زیرساخت‌های زیادی دارد که می‌تواند به شکل فعالی در جهت توسعه اقتصاد مردمی گام بردارد.

وی افزود؛ به هر حال به نظرم دولت باید همت بیشتری برای بودجه بسیج مستضعفان و بنیاد شهید می‌کرد. مردم از مجلس توقع دارند که این بودجه اصلاح شود.

نماینده مردم ساری در مجلس در مورد بودجه بسیج مستضعفان گفت: ما باید بندها و ردیف‌هایی مشخص کنیم تا خدایی ناکرده دولت‌ها با نگرش سیاسی با بسیج برخورد نکنند. بسیج سازندگی برای آبادانی مناطق محروم نیازمند بودجه بیشتری است. به نظرم بودجه بسیج نباید کمتر از ۳۵ هزار میلیارد باشد.