ایران اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت نیازمند مدیرانی از جنس سردار سلیمانی است
ایران اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت نیازمند مدیرانی از جنس سردار سلیمانی است
سکان نیوز؛ عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت نیازمند مدیرانی از جنس سردار سلیمانی است تا اهداف والای آن تحقق یابد.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با ضمن اشاره به حضور در جمع فرهنگیان، عنوان کرد: در دهه فجر دست الهی برای یاری ایرانیان در براندازی نظام ستمشاهی نمایان شد.

نماینده مردم بابل در مجلس دهه فجر را سر آغاز تحول و پیشرفت کشورمان دانست و افزود: سرعت پیشرفت و توسعه کشورمان در ۴۲ سال گذشته خیره کننده بود و موجب حیرت جهانیان شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور بعد فرهنگی انقلاب را مهمترین وجه آن دانست و افزود: بازیابی هویت ایرانی و خارج شدن از یوغ استعمار هدیه الهی در دهه فجر انقلاب محسوب می شود.

وی، انقلاب اسلامی را نقطه مقابل جهانخواران و حکومت‌های جائر در دنیا عنوان و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، ملت‌های آزاده و تحت ستم دنیا فریاد حق خواهی خود را به گوش مستکبران عالم رسانده اند.

کریمی فیروزجایی با اشاره به تبلیغات دروغین بوق های رسانه ای استکبار در مورد انقلاب اسلامی گفت: رسانه های تحت فرمان قدرت‌های استکباری به دروغ انقلاب اسلامی را غیر مردمی و عقب مانده معرفی می کنند در حالی که از پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی سخت شگفت زده اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم تلاش برای بازآفرینی ارزش‌های انقلابی و نهادینه سازی تفکرات جهادی و انقلابی را مهمترین مأموریت رسانه های کشورمان دانست و افزود: باید با تببین دستاوردهای بی بدیل انقلاب مانع از تحریف حقایق کشور توسط بیگانگان و بدخواهان شویم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت نیازمند مدیرانی از جنس سردار سلیمانی است تا اهداف والای آن تحقق یابد.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس ادامه داد: نباید بخاطر برخی مشکلات اقتصادی که حل شدنی است، از نعمت عظمت وجودی انقلاب اسلامی غافل شویم.

کریمی فیروزجایی دهه آینده را متعلق به جوانان انقلابی دانست و افزود: انقلاب اسلامی در گام دوم با حضور جوانان متعهد و انقلابی همچنان سرزنده و بانشاط به سمت تحقق آرمان‌های رفیع خود در حرکت است.

کریمی فیروزجایی اظهار کرد: دستگاه‌های حاکمیتی کشور باید در گام دوم انقلاب همچنان پیگیر آرمان‌های والای نظام متکی به مردم باشند.

وی تصریح کرد: علی رغم دسیسیه‌ها و دشمنی های فراوان استکبار، امروز راه امام خمینی روشن تر و هموارتر از همیشه الگوی انقلاب اسلامی است و بر تارک آن می درخشد