اهمیت تقویت و توسعه تشکل‌های اسلامی و سیاسی اساتید در دانشگاه آزاد بابل
اهمیت تقویت و توسعه تشکل‌های اسلامی و سیاسی اساتید در دانشگاه آزاد بابل
سکان ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با اشاره به فعالیت‌های علمی، سیاسی و فرهنگی مختلف در راستای منویات مقام معظم رهبری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در فضای دانشگاه گفت: اهمیت تقویت و توسعه تشکل‌ها اسلامی و سیاسی اساتید بسیار مهم می باشد.

به گزارش سکان نیوز، دکتر سیدمیرالله حسینی در جلسه تشکل اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل که با حضور نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برگزار شد، تشکل‌های اسلامی سیاسی استادان را الگوی فرهنگی دانشگاه و جامعه دانست و افزود: پیشرفت علمی، فرهنگی و تحول در دانشگاه باید با حضور استادان نخبه علمی و فرهنگی با خلاقیت، نوآوری و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

وی یادآور شد: تشکل‌های استادان و دانشجویان به‌ویژه بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان در تعالی و شکوفایی علمی و نیز پیشبرد اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار تأثیرگذار هستند.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل اسلامی سیاسی استادان استان مازندران در ادامه این جلسه گفت: تشکل‌های اسلامی سیاسی استادان باید فضای همدلی و همفکری در محیط دانشگاه ایجاد کنند تا استادان بتوانند حرف‌های خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه، شهرستان و استان به‌خوبی بیان کنند.

عبدالرضا بابایی تأکید کرد: دانشگاه باید امروزه پاسخگوی مشکلات علمی و فرهنگی جامعه باشد، این زمینه باید به بهترین شکل ممکن انجام گیرد تا افکار دانشگاهیان به خوبی در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: تشکل‌ها در پیشبرد اهداف دانشگاه منشأ اثر هستند. استادان تشکل‌های سیاسی اسلامی می‌توانند به مسئولان دانشگاهی نهادها و ادارات شهرستان کمک کنند و به آنها مشاوره دهند.