اهتمام جدی دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت های روستاها
اهتمام جدی دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت های روستاها
سکان نیوز؛ دکتر قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت های روستاها در ابعاد مختلف اهتمام جدی دارد، گفت؛ دولت با مردمی سازی برنامه های خود فرایند تکمیل این طرح ها را شتاب می دهد.

به گزارش سکان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در مراسم افتتاحیه طرح های هفتمین روز از هفته دولت با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ طرح هادی در روستاهای شهرستان بابل در دست اجراست، بیان داشت: این تعداد طرح های هادی در روستاهای بخش شش گانه بابل در حال اجرا می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مردم فهیم روستاهای بابل به این باور رسیده اند که توسعه زیرساخت های روستایی زمینه رونق را فراهم می کند و به همین خاطر در اجرای طرح هادی همکاری می کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت های روستاها در ابعاد مختلف اهتمام جدی دارد، اظهار داشت؛ دولت با مردمی سازی برنامه های خود فرایند تکمیل این طرح ها را شتاب می دهد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل بیان داشت: در هفته دولت امسال سه طرح هادی روستایی با اعتبار نزدیک به هفت میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

نماینده عالی دولت در بابل ابراز امیدواری کرد: طرح های هادی در دست اجرا در شهرستان با اولویت طرح های نیمه کاره با درصد پیشرفت بالا در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه همزمان با هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت سه طرح زیرساختی و آموزشی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت؛ بهره برداری از مدرسه پنج کلاسه با پنج میلیارد تومان اعتبار و همچنین کلنگ زنی دبستان شش کلاسه با ۷۰۰ متر مربع با اعتبار شش میلیارد تومان و افتتاح طرح هادی روستایی لنگور با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به طول ۶۰۰ متر مربع از جمله سه طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ همزمان با هفته دولت ۴۴ طرح با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان از جمله طرح هایی بوده که در شهرستان بابل افتتاح شده است.