انگیزه و انرژی یک مدیر جوان و انقلابی، راهگشای حل مشکلات مردم
انگیزه و انرژی یک مدیر جوان و انقلابی، راهگشای حل مشکلات مردم
سکان نیوز؛ رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام بارها تاکید کرده اند که باید از ظرفیت، خلاقیت و انرژی جوانان در عرصه های مدیریتی استفاده شود، و در عمل، نمونه بارز یک مدیر جوان و انقلابی را در مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی مشاهده می کنیم.

به گزارش سکان ، این مدیر جوان انقلابی در شروع سال جدید در اقدامی جالب برای حل مشکل مردم در تعطیلات نوروز با ارائه یک شماره تماس مستقیم با مردم در ارتباط می باشد تا بتواند کمک حال مردم در نوروز باشد.

این مدیر جوان و جهادی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: معتقدم بسیاری از مشکلات سفرهای نوروزی که کام مردم عزیز را تلخ می‌کند با یک پیگیری ساده قابل حل است.

وی در ادامه آورده است: به همین جهت وظیفه خود می‌دانم تا در حد بضاعت پیگیر مشکلات هموطنان در حوزه وزارت راه و شهرسازی باشم. شماره بنده برای ارتباط از طریق واتساپ در ایام نوروز ۰۹۰۵۷۷۷۷۵۵۷خواهد بود.

قطعا حضور علی جعفری به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی، در مسیر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و آنچه به عنوان نقشه راه در این بیانیه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد است، می‌دانیم. از فرازهای درخشان این بیانیه (گام دوم انقلاب) جایی است که رهبر فرزانه انقلاب با نگاهی به آینده، خطاب به جوانان می‌فرمایند: «چشم امید به شما جوان‌ها است؛ و اگر زمام اداره‌ بخش‌های گوناگون کشور به جوانان مؤمن و انقلابی و دانا و کاردان که بحمداللّه کم نیستند سپرده شود، این امید برآورده خواهد شد؛ ان‌شاءاللّه.» ما نیز یقین داریم با حضور چنین شخصیتی در دفتر وزیر راه و شهرسازی امیدها برای حل مشکلات مردم برآورده خواهد شد.