انتقاد کریمی فیروزجایی از فقدان تشخیص صلاحیت های حرفه ای فرهنگیان
انتقاد کریمی فیروزجایی از فقدان تشخیص صلاحیت های حرفه ای فرهنگیان
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فقدان تشخیص صلاحیت های حرفه ای فرهنگیان، باز طراحی این مکانیزم را لازمه پیشرفت و تحول دستگاه تعلیم و تربیت بیان کرد.

علی کریمی فیروزجایی، اجرای طرح رتبه بندی معلمان را تحول اساسی در عرصه تعلیم و تربیت دانست و افزود: اجرای نظام رتبه بندی معلمان خواسته بحق فرهنگیان و مطالبه جدی مجلس از دولت است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس در ارتباط با اقدامات قبلی دولت در این ارتباط یادآورشد: احکام اجراشده قبلی منحصرا مربوط به افزایش حقوق فرهنگیان بود که ارتباطی به نظام رتبه بندی ندارد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به وعده وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اجرای این طرح افزود: دولت در پیگیری های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موافقت خود را با اجرای رتبه بندی فرهنگیان اعلام کرد.
این مسئول پارلمانی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح در ارتقا منزلت فرهنگیان گفت: با اجرای این طرح مطالبه دیرینه فرهنگیان محقق خواهد شد.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از فقدان تشخیص صلاحیت های حرفه ای فرهنگیان، باز طراحی این مکانیزم را لازمه پیشرفت و تحول دستگاه تعلیم و تربیت بیان کرد.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: مشکلات و نارسایی های عرصه تعلیم و تربیت باید با هم افزایی دولت و مجلس مرتفع شود.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر نقش سازنده و محوری فرهنگیان در عرصه بالندگی و شکوفایی افزود: تعامل منطقی و چاره ساز دستگاه های مختلف با بدنه آموزش وپرورش برای رهایی از بهم تنیدگی دیوانی در کشور ضرورت دارد.
نماینده مردم بابل با اشاره به ظرفیت های بی پایان فرهنگیان در تعمیق باورهای دینی و ملی گفت: رهایی کشور از تنگناهای فرهنگی، سیاسی واقتصادی بدون توجه به توانایی های منحصر بفرد فرهنگیان امکانپذیر نیست