انتقاد معاون وزیر بهداشت از مسافرت‌های بین استانی از سوی مردم
انتقاد معاون وزیر بهداشت از مسافرت‌های بین استانی از سوی مردم
سکان یوز؛ جان بابایی ضمن انتقاد از مسافرت‌های بین استانی از سوی مردم خاطرنشان کرد: مادامی‌که رفتارهای پرخطر و در ادامه آن نادیده گرفتن اصول بهداشتی وجود داشته باشد رسیدن به ثبات و کنترل کووید 19 کاری غیرممکن و یا بسیار دشوار خواهد بود.

معاون درمان وزیر بهداشت برنامه‌ریزی مدون برای کنترل کرونا را خواستار شد و گفت: اگر در این بازه زمانی نتوانیم این ویروس را کنترل کنیم قطعاً در فصول سرد سال با بحران‌های جدی‌تر مواجه خواهیم شد.
به گزارش سکان نیوز ؛ پنج‌شنبه 12 تیرماه جلسه ستاد عملیات مدیریت ویروس کرونا در تهران با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا زالی فرمانده این ستاد، رؤسا و معاونین درمان دانشگاه­های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران و ایران برگزار شد.

قاسم جان بابایی ضمن ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: شرایط پایدار اپیدمی در هیچ استانی از کشور وجود ندارد و باید تدابیر کنترل این بیماری به‌روزرسانی شود.

وی ضمن انتقاد از مسافرت‌های بین استانی از سوی مردم خاطرنشان کرد: مادامی‌که رفتارهای پرخطر و در ادامه آن نادیده گرفتن اصول بهداشتی وجود داشته باشد رسیدن به ثبات و کنترل کووید 19 کاری غیرممکن و یا بسیار دشوار خواهد بود.

معاون درمان وزیر بهداشت ارائه راهکارهای اجرایی و استراتژیک را برای گذر از شرایط بحرانی کشور در مقابله با کووید 19 را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید تلاش کنیم با استفاده بهینه از منابع موجود سلامت شهروندان را تأمین و تضمین کنیم.

جان بابایی برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را از سوی مسئولان برای کنترل کرونا را خواستار شد و گفت: اگر در بازه زمانی کنونی نتوانیم این ویروس را کنترل کنیم قطعاً در فصول سرد سال با بحران‌های جدی‌تر مواجه خواهیم شد.