انتصاب نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق مازندران
انتصاب نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق مازندران
سکان نیوز:طی حکمی از سوی قربانی مدیر هسته گزینش توانیر حمیدرضا شریعت نژاد به عنوان نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد.

به گزارش سکان نیوز/در آستانه سالروز صدور فرمان امام خمینی در امر تشکیل گزینش و در مراسمی با حضور قربانی مدیرهسته گزینش توانیر،سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران و معاونین و مدیران ستادی و امورهای ۱۸ گانه این شرکت آیین معارفه نماینده هسته گزینش توانیر درشرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد و به پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران و با حکمی ازسوی مدیر هسته گزینش شرکت توانیر ، حمیدرضا شریعت نژاد به عنوان نماینده هسته گزینش توانیر در توزیع برق مازندران معرفی شد.
قربانی مدیر هسته گزینش شرکت توانیر در این مراسم با تسلیت ایام غمبار فاطمیه و بیان فضایل و کمالات حضرت زهرا (س) ،گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی و بیان سیره اخلاقی این شهید بزرگوار با برشمردن حساسیت و اهمیت کار گزینش و لزوم توجه به آموزه‌ها و مولفه‌های دینی ،اخلاقی و اداری در کارکرد گزینش بیان کرد: اصلی ترین وطیفه گزینش بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی،اعتقادی و سیاسی داوطلبین است که منتج به سلامت اداری می گردد.
وی با بیان توجه به ضرورت مولفه های گزینش براساس ماده ۲ این قانون، بر رعایت و دقت نظر به این مولفه ها در تمامی سطوح اداری تاکیدکرد.
قربانی در ادامه با اشاره به ضوابط انتخاب اصلح، شعار اجرایی هسته گزینش توانیر را “اصلاح آری ، حذف نه ” برشمرد و بیان داشت :در هسته گزینش توانیر امانتداری، رعایت و حفظ حقوق و تکریم ارباب رجوع و صداقت بعنوان شرایط خاص و موارد ضروری در ضوابط انتخاب اصلح کارکنان مطرح بوده و کارکرد و اقدامات گزینش در دوبخش ضوابط عمومی و انتخابات اصلح صورت می پذیرد.
مدیر هسته گزینش شرکت توانیر تخصص مدیریتی در تعالی سازمان را به عنوان یکی از اصلی ترین موارد موفقیت در سازمان ها دانسته و تصریح کرد: نظارت و کنترل کارکنان و طرح ها و ایده های جذاب در هم افزایی و اثربخشی سازمانی نقش بسزایی دارد.
سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در امر گزینش که فرمودند “گزینش باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق عمل کند” بر ضرورت تخصص و تعهد در تصدی پست های اداری تاکید کرد.
سپری گفت: وقتی بحث نیروی انسانی مطرح است، ارزش گزینش و انتخاب بسیار بالا بوده و به فردی که گزینش و انتخاب و استخدام می شود،مسئولیت و تفویض دستگاه اداری داده می شود و به نوعی بخشی از فعالیت‌های یک دستگاه را فرد به کارگیری شده انجام می دهد.