امامی؛ راه اصلاح وضعیت نابسامان اقتصادی شتافتن بسوی صندوق‌های رأی است
امامی؛ راه اصلاح وضعیت نابسامان اقتصادی شتافتن بسوی صندوق‌های رأی است
سکان نیوز؛ رئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران با اشاره به مشکلات اقتصادی ومعیشتی کشور گفت: راه اصلاح وضعیت نابسامان اقتصادی شتافتن بسوی صندوق‌های رأی است.

عقیل امامی چهارشنبه شب در جمع بانوان فعال اجتماعی در ساری افزود: ایجاد چند دستگی و اختلاف در صفوف متحد مردم به بهانه انتخابات کار پسندیده‌ای نیست.

این فعال سیاسی با انتقاد از نادیده انگاشتن فرصت‌های جهش ملت در عرصه سیاسی افزود: بلندگوهای بیگانه در صدد هستند تا با ناامید کردن مردم آنان را از رفتن به پای صندوق‌های رأی بازدارند.

رئیس ستاد سحر مازندران با اشاره به مشکلات اقتصادی ومعیشتی کشور گفت: راه اصلاح وضعیت نابسامان اقتصادی شتافتن بسوی صندوق‌های رأی است.

این مسئول انتخاباتی تصریح کرد: استفاده از حق رأی مردم در عرصه انتخابات به معنای مشارکت فعال در تعیین سرنوشت کشور است. امامی با اشاره به دیدگاه‌ها وبرنامه های نامزدهای انتخاباتی گفت: انتخاب دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات از سوی مردم به معنای انتخاب روش وسلیقه مدیریت اجرایی کشور در ۴ سال آینده است.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: مردم باید با انتخاب نامزد برنامه محور و تحول آفرین فرصت جهش و پیشرفت را برای کشور فراهم کنند.

امامی نقش بانوان در عرصه انتخابات را محوری و تعیین کننده دانست وافزود: بانوان بیدار جامعه ما با حضور حماسی در انتخابات آرمان‌های انقلاب را تحقق خواهند بخشید.

رئیس ستاد سحر مازندران گفت: بانوان با توجه به کارنامه وعملکرد نامزدها ازسوءاستفاده نامشان توسط جریان‌های تابلودار جلوگیری کنند.

این فعال سیاسی افزود: بانوان همپای مردان در شکل گیری صحنه‌های بی بدیل خدمت ماندگار در کشور نقش آفرین هستند.