افزایش 6 هزار مگاواتی تولید برق در 9 ماه گذشته
افزایش 6 هزار مگاواتی تولید برق در 9 ماه گذشته
سکان نیوز؛ یک نماینده مجلس از افزایش 6 هزار مگاواتی تولید برق در کشور طی 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که در طول 8 سال عمر دولت‌های یازدهم و دوازدهم ما تنها 3 هزار مگاوات افزایش تولید برق داشتیم.

علی اکبر علیزاده بیان داشت:‌ عملکرد وزارت نیرو و به طور کل دولت سیزدهم در تأمین برق کشور در تابستان امسال قابل تقدیر است.

وی افزود: ما در تابستان سال گذشته خاموشی‌های مکرر داشتیم که این مسئله آسیب‌های زیادی به ویژه به بخش صنعتی وارد کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طول 9 ماه گذشته، 6 هزار مگاوات تولید برق در کشور افزایش یافته و این در حالی است که در طول 8 سال عمر دولت‌های یازدهم و دوازدهم ما تنها 3 هزار مگاوات افزایش تولید برق داشتیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: عدم قطعی برق در تابستان امسال در حوزه برق خانگی در حالی است که تابستان داغ‌تری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نسبت به پارسال داشتیم و مصرف برق از تابستان سال گذشته بیشتر بود.

وی افزود: مصرف برق در تابستان امسال به 67 هزار مگاوات هم رسید و ما باز هم شاهد تامین برق مورد نیاز بودیم‌‌‌‌‌.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه برق صنعتی نیز با هماهنگی که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با بخش صنعت به ویژه صنایع سنگین شده بود، هماهنگی‌های لازم در مورد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدیریت مصرف برق صورت گرفت و به آنها اطلاع داده شد که در چه ساعاتی برق‌شان قطع خواهد شد و بدین ترتیب جلوی خسارت به بخش صنعت نیز گرفته شد.