افتتاح ۴۷ طرح عمرانی برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان
افتتاح ۴۷ طرح عمرانی برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان
سکان؛ آئین همزمان افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی در هشت شهرستان استان، با حضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران و جمعی از مسئولان برگزار و در این آئین از طرح های شرکت توزیع برق استان سمنان رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان کرد: پروژه های این شرکت که در هفته دولت افتتاح شدند، در قالب هوشمندسازی شبکه، توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی و تاسیسات توزیع برق، تامین برق متقاضیان جدید و همچنین احداث ساختمان و تامین برق طرح نهضت ملی مسکن به اجرا درآمده است.

وی گفت: ۱۳ طرح توسعه و احداث شبکه های توزیع برق با مبلغ ۱۵۱ میلیارد و۲۳۳ میلیون ریال و ۱۷ طرح اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی با اعتبار ۳۰۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال افتتاح شدند.

وی افزود: هشت طرح در راستای تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با مبلغ ۲۵۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، شش طرح هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با مبلغ ۱۹۵ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال، یک طرح احداث ساختمان برق منطقه کالپوش با مبلغ نه هزار میلیون ریال و دو طرح تامین برق طرح نهضت ملی مسکن با مبلغ ۲۸ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال، از دیگر پروژه های افتتاح شده محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تصریح کرد: برای افتتاح این ۴۷ طرح برق رسانی، مبلغ ۹۴۱ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.