اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی برای ساماندهی شبکه های برق تقاطع امیرکبیر کرمان
اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی برای ساماندهی شبکه های برق تقاطع امیرکبیر کرمان
سکان نیوز؛ سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از ساماندهی شبکه های توزیع برق جهت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان خبرداد .

به گزارش سکان ، مهندس عبدالوحید مهدوی نیا از ساماندهی شبکه های توزیع برق جهت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر خبرداد و گفت: این پروژه بنا به درخواست شهرداری کرمان اجرایی و در راستای زیباسازی و مبلمان شهری با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در دست اجرامیباشد.

وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت های ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم، بیشترین حجم عملیات انجام پروژه در شب انجام شده است، افزود: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد بوده است.

مهدوی نیا افزود: برای احداث تقاطع غیرهم سطح امیرکبیر۱۷۰۰متر شبکه فشار متوسط هوایی جمع آوری و ۲۴۷۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی، ۸۰۰مترشبکه فشار ضعیف هوایی و ۲۰۰متر شبکه فشار متوسط هوایی احداث شده است .

وی گفت: نصب دو دستگاه پست کمپکت ( با ترانس ۵۰۰ و ۳۱۵کاوآ) و نصب ۲دستگاه تابلو توزیع ۶۳۰آمپر و یک دستگاه تابلو توزیع ۸۰۰آمپر را از دیگر اقدامات صورت گرفته جهت اجرای این پروژه بوده است.