ارسال مرکبات شب عید از مازندران به سایر استان‌ها
ارسال مرکبات شب عید از مازندران به سایر استان‌ها
سکان ؛ مدیرکل سازمان تعاونی روستایی مازندران با اشاره به ارسال مرکبات شب عید به سایر استان‌ها گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ تن پرتقال شب عید از مازندران به ۱۲ استان کشور صادر خواهد شد.

احمد ایمانی؛ مدیرکل سازمان تعاونی روستایی مازندران از ارسال مرکبات ذخیره شده مازندران ویژه شب عید و ایام پایانی سال، به دیگر استان‌ها خبر داد.

مدیرکل تعاون روستایی مازندران با اشاره به انعقاد قرارداد تامین 2 هزار و 200 تن پرتقال شب عید برای 12 استان کشور گفت: مرکبات ایام پایانی سال و شب عید در حال ارسال به سایر استان‌هاست.

وی تصریح کرد: مازندران برای تامین مرکبات شب عید تمهیدات لازم را اندیشیده و آمادگی در استان برای قرارداد‌های بعدی وجود دارد.

ایمانی گفت: قیمت میوه شب عید در کارگروه‌های راهبری تعیین شده و مرکبات در هر استان 15 درصد زیر قیمت بازار به مصرف کننده عرضه خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه ذخیره سازی مرکبات شب عید از آذرماه انجام شد، گفت: 300 سردخانه و سورتینگ مازندران برای ذخیره سازی میوه شب عید اقدام کردند.

وی افزود: 700 هزار تن مرکبات برای پوشش بازار و تامین میوه شب عید موجود است و در انبار‌های استان ذخیره‌سازی شد.

این مسئول درباره ذخیره سازی میوه شب عید در مازندران هم به ذخیره سازی 250 تن سیب و 200 تن پرتقال ویژه تنظیم بازار شب عید امسال در استان اشاره کرد که به تدریج در اختیار مراکز عرضه و فروش قرار می‌گیرد.

ایمانی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح تنظیم بازار خرمای ایام ماه مبارک رمضان هم گفت: 10 تن خرما به مازندران اختصاص داده شده که 5 تن تاکنون خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی مازندران افزود: حفظ کیفیت میوه‌های موجود در انبار از اولویت‌ها بوده تا در زمان مناسب توزیع انجام شود و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گفته ایمانی میوه‌های شب عید، از 20 اسفندماه در سراسر کشور توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی مازندران همچنین از تلاش‌ها برای عرضه محصولات تنظیم بازار شب عید با کیفیت و درجه مرغوب خبر داد.