ارتقای امنیت و پایداری ارتباطات عملیاتی در شرکت انتقال گاز
ارتقای امنیت و پایداری ارتباطات عملیاتی در شرکت انتقال گاز
سکان نیوز؛ تمامی طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات در شرکت انتقال گاز ایران بایستی بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا و نیازهای روزافزون عملیاتی صورت پذیرد.

غلامعباس حسینی سرپرست شرکت انتقال گاز ایران در نشست با کارکنان مدیریت مخابرات و تلمتری با بیان این مطلب، ماموریت مدیریت مخابرات و تلمتری را فراشرکتی برشمرد و از فعالیت های این مدیریت در ارائه خدمت به شرکت ملی گاز ایران و کلیه شرکت­های تابعه تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر ارتقای امنیت و پایداری ارتباطات عملیاتی، ادامه داد: تمامی طرح ها و پروژه‌ها در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات و نوسازی و بروز رسانی شبکه­ها بر اساس تکنولوژی­های روز دنیا و نیازهای روزافزون عملیاتی، در راستای چشم انداز شرکت انتقال گاز در افق 1404 به عنوان شرکتی سرآمد در تراز جهانی و انجام ماموریت انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور قرار گیرد.

حسینی با اشاره به اساسنامه شركت انتقال گاز ايران، تامين شبكه هاي مخابراتي و تلمتري به منظور برقراري ارتباطات عملياتي مورد نياز در مسيرهاي خطوط لوله انتقال گاز، تاسيسات و ايستگاه‌هاي تقويت و تقليل فشار گاز، اندازه گيري، جمع آوري و ديگر تاسيسات و متعلقات وابسته به شركت ملي گاز ايران و حسب مورد ساير سازمان‌ها را از وظايف مديريت مخابرات و تلمتري بيان كرد.

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران در ادامه، بر لزوم به روزرساني شبكه ها، تجهيزات و حركت همگام با پيشرفت سريع تكنولوژي در اين حوزه تاكيد کرد.

در ادامه جلسه، محمدرضا نیک روش فرد مدیر مخابرات و تلمتری گزارشی از مهمترین اقدامات این مدیریت به صورت آماری و واحدهای کاری ارائه داد.

وی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص برنامه های آینده و 6 پروژه مهم تعریف شده در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: این پروژه ها در زمینه های ارتقای زیر ساخت مخابراتی، تقویت شبکه های ارتباطی بی سیم و تلفن، افزایش امنیت اطلاعات و … بوده و باعث بروز تحول در بروزسانی شبکه­ها، ارتقای امنیت و پایداری ارتباطات و افزایش رضایت‌مندی پرسنل و سرویس گیرندگان خواهد شد.