ارائه خدمات غیرحضوری توزیع برق گیلان به مشترکان در قالب اپلیکیشن برق من
ارائه خدمات غیرحضوری توزیع برق گیلان به مشترکان در قالب اپلیکیشن برق من
سکان نیوز؛ معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در قالب اپلیکیشن برق من خدمتی شایسته مردم شریف استان گیلان است.

مهندس جواد بیدی گفت: وزارت نیرو و به‌تبع آن شرکت توانیر در ادامۀ راه خدمات دولت الکترونیک همۀ قبض‌های کاغذی از سال گذشته حذف کرده و امروز ۱۰۰درصد خدمات پرداخت مشترکین با قبض سبز (بدون استفاده از کاغذ) اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: راحت‌ترین راه برای خدمات‌رسانی به مشترکین سامانۀ «برق من» می باشد و در هر زمان و در سراسر کشور می توان با ثبت شناسه قبض خود از تمامی خدمات مورد درخواست بهره مند شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان در مورد اپلیکیشن برق من گفت: مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ، سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت شماره شناسه 13 رقمی اشتراک برق خود از مزایای این نرم افزار جامع خدمت رسان بهره مند شوند.

وی با برشمردن ویژگی‌های نرم‌افزار اپلیکیشن برق من افزود : این نرم افزار ویژگی های بسیار مهمی دارد که از جمله می توان به ثبت خاموشی، خاموشی معابر ، نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض ،امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت، نمایش سوابق مصرف ،ثبت اعلام خاموشی وسایر موارد…. اشاره کرد.

بیدی در پایان گفت : اینشرکت تامین برق پایدار و پاسخگویی به مشترکین را وظیفه اصلی و ذاتی خود می داند.