احیا شرکت چوب و کاغذ مازندران در اولویت وزارت اقتصاد
احیا شرکت چوب و کاغذ مازندران در اولویت وزارت اقتصاد
سکان نیوز؛ وزیر اقتصاد و دارایی به اهتمام وزارت اقتصاد در ایجاد ارتباط با سایر نهادها و حل مشکلات موجود در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره و افزود: هیچ اولویتی مهم‌تر از این نیست که به سرعت این کارخانه احیا شود.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به همراه استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید کردند.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان مجموعه، اظهار کرد: اعتماد وزارت آموزش و پرورش موجب شد تا روح امید در مجموعه به جریان بیافتد.

وزیر اقتصاد و دارایی به اهتمام وزارت اقتصاد در ایجاد ارتباط با سایر نهادها و حل مشکلات موجود در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره و افزود: هیچ اولویتی مهم‌تر از این نیست که به سرعت این کارخانه احیا شود.

 وی بر لزوم ثبات مدیریت در این مجموعه تاکید کرد: تا قبل از هفته دولت تسهیلات مورد نیاز چوب و کاغذ تأمین و مدیریت شرکت ضمن پیگیری گزارشی از روند همکاری دستگاه‌های مختلف را به اینجانب ارائه کند.

در این بازدید ابتدا امید نیک‌نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، با ارائه گزارشی اجمالی در خصوص روند فعالیت شرکت و مشکلات و معضلات موجود، از اراده مدیران و کارکنان این مجموعه جهت دست‌یابی به خودکفایی کاغذ خبر داد و گفت: در شرایط کنونی در تلاش هستیم تا با حمایت دولت رکورد جدیدی را در سال‌های اخیر در تولید کاغذ چاپ و تحریر کشور ثبت کنیم.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با اشاره به قرارداد اخیر با وزارت آموزش و پرورش برای تولید ۷۰ درصد از کاغذ مورد نیاز ۱۴ میلیون دانش‌آموز این کشور، افزود: سال آینده به لطف الهی یک سوم نیاز کشور در این مجموعه تأمین خواهد شد.

علی بابایی‌کارنامی و منصورعلی زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به لزوم حمایت از مجموعه چوب و کاغذ مازندران اشاره و خواستار حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی در تولید کاغذ شدند.

نجارزاده قائم مقام مدیرعامل بانک ملی کشور و فروزان‌مهر مدیر عامل هولدینگ آینده پویا نیز با اشاره به نگاه حمایتی بانک ملی به این مجموعه خواستار تداوم تولید و افزایش آن و تحقق منویات مقام معظم رهبری شدند.