اجرای طرح متناسب سازی گامی بزرگ در راستای ارتقاء خدمات سازمان است
اجرای طرح متناسب سازی گامی بزرگ در راستای ارتقاء خدمات سازمان است
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در بازدید از شعبه زرند از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت و رعایت پروتکل های بهداشتی در این شعبه قرار گرفت.

علی حسینی در این دیدار بیان داشت:همکاران باید در بستر جدید ارائه خدمات سازمان محیطی را فراهم‌ نمایند تا با ارایه خدمات متمایز به شرکای اجتماعی برای آنان تجربه ای خوشایند خلق نموده و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنند.
وی بهبود وضعیت معیشتی مستمری بگیران با اجرای طرح متناسب سازی از مرداد ماه امسال را گامی بزرگ در راستای ارتقاء خدمات سازمان در شرایط موجود نام برد.
حسینی همچنین در جمع همکاران با بیان این مطلب که خلق سازمان مشتری محور یکی از اهداف اساسی این سازمان است افزودند: هرسازمان برای رشد و بقای خود نیازمند اندیشه های نو و تازه است از همکاران خود در واحدهای اجرایی خواستارم تا با بروز نوآوری و خلاقیت در جهت ارتقاء و رشد سازمان حرکت نمایند.
مدیر کل استان در پایان افزود: در خصوص حذف سوابق بیمه شدگان و بدهی های کارفرمایان همکاران حتما جانب احتیاط را مد نظر داشته وبا وسواس خاصی صورت پذیرد تا حقی از افراد ضایع نگردد. مسئولیت های که در آن حق الناس وجود دارد بسیار مهم و حساس است وباید طوری عمل کرد که حقی از کسی ضایع نگردد.

قلیزاده رئیس شعبه زرند ضمن ارائه گزارش عملکرد به مدیر کل استان بیان داشت: در سال گذشته رشد ۶ درصدی تعداد بیمه شدگان را در شهرستان داشته ایم.