ابلاغ بخشنامه حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر
ابلاغ بخشنامه حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر
سکان نیوز؛ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس خبر داد و تاکید کرد: سازندگان حق دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر را ندارند.

بخشنامه حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس با دستور احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی به سازندگان ابلاغ شد.

در پی دریافت گزارشات و اعتراضات مردمی در خصوص تنظیم اقرارنامه محضری در هنگام تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس با دستور و پیگیری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دستور حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر پرند، پردیس و هشتگرد و تنظیم صورت مجلس تحویل واحد با ذکر نقایص احتمالی به سازندگان ابلاغ شد.

در ابلاغ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، تاکید شده است: از این پس متقاضیان بدون ارایه اقرارنامه محضری و صرفا با امضا و اثر انگشت ذیل صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند. بدیهی است ازین پس سازندگان به هیچ وجه حق دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد را ندارند.