آیت اله لائینی؛ خانواده های شهدا و ایثارگران قشر دلسوز جامعه هستند
آیت اله لائینی؛ خانواده های شهدا و ایثارگران قشر دلسوز جامعه هستند
سکان نیوز؛ آیت اله لائینی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران قشر دلسوز جامعه هستند بنابر این رفتار و برخورد همه مسئولین نسبت به این عزیزان با تکریم و سپاس همراه باشد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بنیاد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از ظهر شنبه 22 آذر ماه به اتفاق معاونین بنیاد استان به صورت اختصاصی با حضرت آیت اله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری دیدار کرد.

آیت اله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران در این دیدار بنیاد شهید و امور ایثارگران را یک نهاد انقلابی دانست و اظهار داشت: کار کردن و خدمتگزاری به افضل ترین و گرامی ترین انسانها یک افتحار است. وی افزود: کارکنان بنیاد باید خود را نوکر و خدمتگزار این قشر عزیز دانسته و رضایتمندی آنان را برای خود مهم بدانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به خدمت عاشقانه در بنیاد اشاره کرد و گفت: رسالت شما در قبال ایثارگران بسیار سنگین است و به ایثارگران با نگاه اعتقادی، محترمانه و آبرومندانه برخورد شود. ایشان تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در زمینه های فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی نسبت به سایر ادارات و دستگاهها سرآمد باشد.

آیت اله محمدی لائینی در خصوص کار فرهنگی در بنیاد اظهار داشت: در برنامه های فرهنگی از ابزارهای مناسب فرهنگی تأثیرگذار برای جامعه هدف بکارگیری گردد. ایشان اضافه کرد: بر امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر در مدارس و دانشگاهها، اشتغالزایی، اخلاقی، دینی، سیاسی و … کنترل و حمایت ویژه داشته باشید تا دچار انواع هجمه ها قرار نگیرند.
آیت اله لائینی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران قشر دلسوز جامعه هستند بنابر این رفتار و برخورد همه مسئولین نسبت به این عزیزان با تکریم و سپاس همراه باشد.

نماینده ولی فقیه بر الکترونیکی کردن خدمات با توجه به کهولت سن و شرائط جسمی ایثارگران، تعامل با ادارات و استفاده بهتر از ظرفیت های آنان برای حل مشکلات ایثارگران، پر رنگ کردن فرائض دینی و اسلامی، پاسخ به انتظارات جامعه هدف و پیگیری کردن دغدغه های آنان تأکید کرد.
ایشان در پایان از زحمات مدیر کل و یکایک کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به دلیل خدمت به خانواده ها و بازماندگان معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و برای تمامی ایثارگران عزیز شفای عاجل را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، توصیف شیوه های خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان،ارائه گزارش اقدامات بنیاد در حوزه های بهداشت و درمان، فرهنگی، تعاون و تشریح وضعیت آماری جامعه معزز ایثارگری استان گفت: از زمان حضور مهندس اوحدی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بنیاد، بسیاری از مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بخش درمان، معوقات ایثارگران، پرداخت شهریه دانشگاهها و … حل شده است و گام های موثری در راستای تأمین مسکن ایثارگران و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در شرف اقدام است.
مدیر کل بنیاد مازندران بررسی احراز مجدد قریب 34 هزار پرونده جانبازان و آزادگان استان، روند رو به رشد در امر ساماندهی گلزار شهدا،تماس تلفنی با جامعه هدف استان، پاسخگویی حضوری و چهره به چهره با این عزیزان، طرح سپاس از ایثارگران، جذب 95 درصدی وام مسکن ایثارگران طی سالهای 97 و 98، ضبط تاریخ شفاهی والدین شهدا و جانبازان نخاعی،نشست با دستگاهها و نمایندگان مجلس جهت پیگیری مشکلات ایثارگران، تمرکز زدانی خدمات،ساماندهی بیمه ایثارگران را از دیگر اقدامات و خدمات این بنیاد به جامعه معزز ایثارگری عنوان کرد و گفت: تمامی این خدمات در مقابل عزت و عظمت خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ناچیز است.

مظلومی در پایان از رهنمودها و توصیه های ارزشمند نماینده محترم ولی فقیه در مازندران در جهت رفع مشکلات ایثارگران عزیز استان قدردانی کرد.