آیت الله روحانی بزرگ مردی که از نوابغ روزگار بوده است
آیت الله روحانی بزرگ مردی که از نوابغ روزگار بوده است
سکان نیوز؛ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری بیان داشت؛ آیت الله روحانی بزرگ مردی که از نوابغ روزگار بوده است.

به گزارش سکان، نماینده دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در بیست سومین سالگرد هادی روحانی ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) بیان داشت:وقتی حضرت امام نهضت را شروع کردند، همه اقشار مردم اهمیت ورود و حضور انقلاب را درک نکرده بودند. اوایل یک حضور عمومی نبود و حتی همه روحانیون فرصت حضور جدی در انقلاب را پیدا نکرده بودند، ولی آ‌یت‌الله روحانی از اوایل نهضت امام راحل حضور فعال داشتند.

آیت الله معلمی بیان داشت:حاج آقاروحانی بزرگمردی است که از نوابغ روزگار بوده است که نردبان علم واردات ترقی را پیموده است.

وی عنوان داشت: این شخصیت بزرگ طبرستان از جمله عالمی است که گفتار وکردارش یکی بوده است که با کردارش بسیاری از رسوم غلط دین را برچیده است وسنتهای پسندیده وارزشهای دینی را با مبارزه ومقاومت جایگزین نمود تا بتواند این اصول را به یادگار بگذارد.

امام جمعه شهرستان قائمشهر تصریح کرد :حاج آقا روحانی در انقلاب به عنوان موجی ازبابل با محوریت ایشان در استان مازندران تشکیل شده است وبارها به حمایت از امام در زندان‌های مختلف سیاسی شکنجه ش اما هیچ گاه از مبارزه دست برنداشت.

وی افزود: علم وعمل مکمل هستند که این شخصیت بزرگ از این خصلت بزرگ برخوردار بوده است وخصلتهایی چون تقوا ونماز اول وقت وزاهد از جمله خصایص ایشان بوده است.

معلمی گفت:حاج آقاروحانی از نگاه نافذی برخوردار بوده است که در بسیاری از علما اثر گذار بوده است.

این عضو خبرگان رهبری درپایان سخنانش ابرازداشت:حاج آقاروحانی از جمله مشعل هدایت و ساده زیستی بوده است این شخصیت بزرگوارمخلص و خدمتگذار بوده است که خدمات بزرگی برای این استان انجام داده است که به عنوان سمبل خدمات از ایشان به یادگار مانده است.