۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 3587
  • 24 فروردین 1399 - 13:47
  • 0 دیدگاه
رئیس کل دادگستری مازندران:

۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد

۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد
۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سال گذشته در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها ۲۱۰ هکتار از اراضی ملی خلع ید شد و به بیت المال بازگشت.

به گزارش سکان نیوز، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: نظارت مستمر برمنابع طبیعی واراضی ملی دراستان با جدیت و ورود به موقع دادستان‌ها و رؤسای بخش به طور دقیق وجود دارد و دراین راستا ۶۵۱ فقره پرونده منتهی به صدور حکم شده است.

این مقام عالی قضائی استان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت عمومی وحفظ حقوق بیت المال نیست، دادگستری استان مازندران حسب وظیفه خود از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای برخورد قاطع با این متجاوزین استفاده خواهد کرد و در این راستا ۲۱۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش یک هزار ۲۸۰ میلیارد تومان به بیت المال بازگردانده شد.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید با کسانی که اقدام به تجاوز و تصرف به حریم بیت المال و همچنین تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی و ساخت ساز غیر مجاز در عرصه جنگلی می‌کنند با جدیت و شدت برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: حفظ حقوق بیت المال بر همه واجب است و آسیب‌های وارده بر منابع طبیعی و محیط زیست می‌تواند سلامت مردم و جامعه را به خطر بیندازد که لازمه جلوگیری از این موضوع، مبارزه با سود جویان به منابع طبیعی است.

برچسب ها

تاثیر مصرف نان کامل در سلامتی انسان 26 اردیبهشت 1403

تاثیر مصرف نان کامل در سلامتی انسان

مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که نان کامل خیلی می‌تواند در پیشگیری از این بیماری‌های غیر واگیر موثر باشد

رئیس جمهور بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر را افتتاح می کند 26 اردیبهشت 1403

رئیس جمهور بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر را افتتاح می کند

بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر با ارائه خدمات پزشکی و درمانی سایر رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی در واقع هدیه دولت سیزدهم آقای رئیسی به مردم قائمشهر و شهرستان‌های همجوار است که در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان مازندران بطور رسمی افتتاح می شود.

اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای طرح‌ های بهداشتی و درمانی مازندران 26 اردیبهشت 1403

اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای طرح‌ های بهداشتی و درمانی مازندران

بیستم اسفند ۱۴۰۰، دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران بود که ره آورد آن ۱۷۶ مصوبه با ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار بود که ۱۲ هزار و ۹۱ میلیارد ریال برای طرح‌های بهداشتی و درمانی اختصاص یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.