۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 3587
  • 24 فروردین 1399 - 13:47
  • 0 دیدگاه
رئیس کل دادگستری مازندران:

۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد

۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد
۲۱۰ هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سال گذشته در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها ۲۱۰ هکتار از اراضی ملی خلع ید شد و به بیت المال بازگشت.

به گزارش سکان نیوز، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: نظارت مستمر برمنابع طبیعی واراضی ملی دراستان با جدیت و ورود به موقع دادستان‌ها و رؤسای بخش به طور دقیق وجود دارد و دراین راستا ۶۵۱ فقره پرونده منتهی به صدور حکم شده است.

این مقام عالی قضائی استان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت عمومی وحفظ حقوق بیت المال نیست، دادگستری استان مازندران حسب وظیفه خود از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای برخورد قاطع با این متجاوزین استفاده خواهد کرد و در این راستا ۲۱۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش یک هزار ۲۸۰ میلیارد تومان به بیت المال بازگردانده شد.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید با کسانی که اقدام به تجاوز و تصرف به حریم بیت المال و همچنین تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی و ساخت ساز غیر مجاز در عرصه جنگلی می‌کنند با جدیت و شدت برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: حفظ حقوق بیت المال بر همه واجب است و آسیب‌های وارده بر منابع طبیعی و محیط زیست می‌تواند سلامت مردم و جامعه را به خطر بیندازد که لازمه جلوگیری از این موضوع، مبارزه با سود جویان به منابع طبیعی است.

برچسب ها

حذف ارز ترجیحی واردات برنج ،مطالبه به حق کشاورزان شمالی است/سیاست حذف کامل آن را در مجلس دوازدهم دنبال می کنم 14 اردیبهشت 1403

حذف ارز ترجیحی واردات برنج ،مطالبه به حق کشاورزان شمالی است/سیاست حذف کامل آن را در مجلس دوازدهم دنبال می کنم

سکان نیوز؛ منتخب مردم بابل در مجلس دوازدهم بیان داشت؛ حذف ارز ترجیحی واردات برنج ،مطالبه به حق کشاورزان شمالی است؛ سیاست حذف کامل آن را در مجلس دوازدهم دنبال می کنم.

۱۱ اردیبهشت روزی برای نجیب‌ترین و کم توقع‌ترین قشر جامعه 11 اردیبهشت 1403

۱۱ اردیبهشت روزی برای نجیب‌ترین و کم توقع‌ترین قشر جامعه

سکان نیوز؛ 11 اردیبهشت و اول ماه می میلادی هرساله به عنوان روزجهانی کار و کارگر نامگذاری شده است، این روز بهانه‌ای شده برای تجلیل از قشری از جامعه که نقش اصلی را در رشد و توسعه هر کشوری ایفا می‌کنند و می‌توان گفت بازوی محرک هر جامعه به حساب می‌آیند.

۴۳۰ هزار سفیر سلامت در مازندران مشغول فعالیت هستند 08 اردیبهشت 1403

۴۳۰ هزار سفیر سلامت در مازندران مشغول فعالیت هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، گفت: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر و ستایش است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.