حماسه آزادسازی خرمشهر در حافظه تاریخی ملت ایران جاودان است
حماسه آزادسازی خرمشهر در حافظه تاریخی ملت ایران جاودان است
سکان نیوز؛ یک فعال اجتماعی شهر بابل ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان بیانه‌ای به مناسبت، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی صادر کرد.

به گزارش سکان نیوز، در بیانیه سرکار خانم مرضیه باباپور آمده است؛ مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و اعتماد به نفس و باور به امداد الهی و اتکا به نیروی ایمان و اراده ملی از جمله مولفه های پیروزی خرمشهر در سوم خرداد  بود که حیرت جهانیان و یأس و ناامیدی ابرقدرت ها را به دنبال داشت.

آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لايزال الهی بود، بی‌ترديد آزادسازی خرمشهر يك فصل به ياد ماندنی از حماسه‌آفرينی مردانی است كه با اتكا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود كه بر گرفته از تعاليم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه‌ای جاويد را رقم زدند كه تمامی قدرتمندان متكبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند، كه حاصل تبعيت محض رزمندگانی است كه بصيرت را در اطاعت از امام خود دانستند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: خرمشهر نمونه پرصلابت و استوار جوانان جان بر كفی است كه صادقانه، بی‌ريا، مظلوم و گمنام به استقبال شهادت رفتند تا اثبات كنند، مرگ سرخ حسينی بهتر از زندگی توأم با ذلت و خواری است.

اینجانب ضمن گراميداشت سالروز پيروزمندانه و افتخار‌آميز فتح خرمشهر با التزام به اصل ولايت‌پذيری و ولايت‌مداری در راستای حفظ و شكوفايی اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و خنثی‌سازی فتنه‌های كور دشمنان از هيچ تلاشی دريغ نخواهيم كرد.

مرضیه باباپور

فعال اجتماعی شهر بابل