پیام رئیس مجمع نمایندگان مازندران به اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی در لبنان
پیام رئیس مجمع نمایندگان مازندران به اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی در لبنان
سکان نیوز؛ رضاحاجی پور بیان داشت:بی گمان این قبیل اقدامات تروریستی که بواسطه ماهیت رژیم اشغالگر قدس شریف طرح ریزی واجرایی می شود ، نزد افکار عمومی منفور ومحکوم است.

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام سبوعانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در انفجار وسایل ارتباطی درکشور دوست وبرادر لبنان که به مجروحیت وشهادت جمعی از مردم مومن و عناصر خدوم حزب الله منجر شد، پرده دیگری از ماهیت پلید رژیم کودک کش اسرائیل را نمایان کرد.
بی گمان این قبیل اقدامات تروریستی که بواسطه ماهیت رژیم اشغالگر قدس شریف طرح ریزی واجرایی می شود ، نزد افکار عمومی منفور ومحکوم است و حقارت و دریوزگی بیش از پیش سران جنایتکار رژیم جعلی صهیونیستی و نیز اقتدار محورمقاومت و رزمندگان شجاع حزب الله لبنان را اثبات می کند.
اینجانب به نمایندگی از اعضاي مجمع نمایندگان مردم شریف استان ولایتمدار مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت آشکار و ضد بشری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و ابراز همدردی با مردم مقاوم و غیورمردان حزب الله و تاکید بر تداوم ایستادگی و مقاومت برابر ددمنشی های رژیم منحوس صهیونیستی ،توفیقات مضاعف رزمندگان جبهه مقاومت را در راه نابودی قطعی رژیم موقت صهیونیستی از خداوند سبحان مسئلت دارم.
رضا حاجی پور
رئیس مجمع نمایندگان مردم شریف استان مازندران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی